Gå til innhold

Nathalie

Henna

Anbefalte innlegg

Så under et annet innlegg hvor du sa du hadde gode råd i forhold til slanking. Kanskje du har lyst til å dele disse med meg???

Gikk opp i vekt under et svangerskap, gikk heldigvis fort ned igjen 20 kilo , men mangler enda noen kilo for å nå idealvekten min...

Trener hver dag, har endret kosthold så det går jo rette veien, det er bare det at det går så treigt!! Mister såvidt en kilo i måneden.

Så hvis du har noen gode tips, som kan være verdt å prøve, tar jeg gledelig imot dem :lol:

Henna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Hmmm....

Kan du si meg hvor jeg har skrevet at jeg har gode råd til slanking?

....*ble forvirret*....

Husker ikke å ha skrevet det, og lurer på hvor jeg har skrevet det og i hvilken forbindelse... :roll:

Hvis du hjelper meg med den, så skal jeg se om jeg finner ut av disse gode rådene, ja... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens dere leter etter den, så kan jo jeg komme med noen tips? Om det ikke gjør noe da :wink:

Kunsten er å sørge for at du forbrenner mer enn du spiser hver dag. Ergo du må trene, eller på annen måte sørge for en bra forbenning. www.slankenett.no/55tips.asp gir deg 55 tips om å bedre forbrenningen. I tillegg er det smart å drikke mye, og da spesielt vann. Det tar som regel med seg mer enn bare vann på veien ut igjen :)

Lykke til! Trenger du anbefaling om en annen slankeside på nettet, eller snarere et nettsamfunn hvor vi er flere som støtter hverandre, så si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev det under temaet "CLA og eple eddik" .

Så skal jeg ta meg en tur inn på slankenett og se. Takk for tipset!

Henna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...