AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Er det greit å spise stekt ostesmørbrød med salami? Anonymkode: 0df51...6da
BeautyBox Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Nei det er ikke lov, da kommer du i fengsel
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Nei det er ikke lov, da kommer du i fengsel Åååhh så artig! ...legg merke til underforumet..... Anonymkode: 0df51...6da
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Ja, hvorfor skulle det ikke være det
BeautyBox Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååhh så artig! ...legg merke til underforumet..... Anonymkode: 0df51...6da Nettopp. Der er ikke lov, da kommer du i fengsel
Monstrum Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 Så lenge salamien varmebehandles er det vel greit? Grillstad kom vel også med en "gravid-salami", for en stund siden, en som er kokt og ikke speket. Den har jeg blitt anbefalt å holde meg til av jordmor
Gjest Cocosa Skrevet 6. september 2017 #8 Skrevet 6. september 2017 (endret) 3 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Ja, hvorfor skulle det ikke være det Sjekk hvilket forum det ligger på. Gravide skal ikke spise spekemat legger til: med mindre det er varmebehandlet Endret 6. september 2017 av Cocosa
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #9 Skrevet 6. september 2017 Har hørt at salami går bra så lenge den er nyåpnet og godt innenfor på dato. Anonymkode: 14913...ef3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #10 Skrevet 6. september 2017 7 minutter siden, Monstrum skrev: Så lenge salamien varmebehandles er det vel greit? Grillstad kom vel også med en "gravid-salami", for en stund siden, en som er kokt og ikke speket. Den har jeg blitt anbefalt å holde meg til av jordmor Takk for svar og info Anonymkode: 0df51...6da
Gjest O.G. Skrevet 6. september 2017 #12 Skrevet 6. september 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å spise stekt ostesmørbrød med salami? Anonymkode: 0df51...6da Egentlig ikke, det skal være kokt skinke med honningsennep og masse ost i ostesmørbrød.
Gjest Cocosa Skrevet 6. september 2017 #13 Skrevet 6. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at salami går bra så lenge den er nyåpnet og godt innenfor på dato. Anonymkode: 14913...ef3 Nei.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #14 Skrevet 6. september 2017 7 minutter siden, Cocosa skrev: Nei. Joda, det går helt fint! Med første spise jeg ikke og gledet meg til en skive med salami. Både lege og jordmor lurte på hvorfor. Fikk da beskjed om st sålenge den var nyåpnet og innenfor dato gikk det fint. Har spist hele veien i dette svangerskapet. Spekeskinke derimot holder jeg meg unna Anonymkode: 2213a...93e
Gjest Cocosa Skrevet 6. september 2017 #15 Skrevet 6. september 2017 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, det går helt fint! Med første spise jeg ikke og gledet meg til en skive med salami. Både lege og jordmor lurte på hvorfor. Fikk da beskjed om st sålenge den var nyåpnet og innenfor dato gikk det fint. Har spist hele veien i dette svangerskapet. Spekeskinke derimot holder jeg meg unna Anonymkode: 2213a...93e Vel, helserådene fra staten sier det motsatte. Leste dette senest i dag, da jeg nylig har blitt gravid. Jeg holder meg i alle fall til disse Endret 6. september 2017 av Cocosa
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #16 Skrevet 6. september 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, det går helt fint! Med første spise jeg ikke og gledet meg til en skive med salami. Både lege og jordmor lurte på hvorfor. Fikk da beskjed om st sålenge den var nyåpnet og innenfor dato gikk det fint. Har spist hele veien i dette svangerskapet. Spekeskinke derimot holder jeg meg unna Anonymkode: 2213a...93e Og du fikk et normalt og friskt barn? 😊 Anonymkode: 14913...ef3 1
malla1989 Skrevet 6. september 2017 #17 Skrevet 6. september 2017 48 minutter siden, Monstrum skrev: Så lenge salamien varmebehandles er det vel greit? Grillstad kom vel også med en "gravid-salami", for en stund siden, en som er kokt og ikke speket. Den har jeg blitt anbefalt å holde meg til av jordmor Hvor får man kjøpt den? 😊 Har hørt om den, men ikke funnet den noen plass enda 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå