Gå til innhold

Kan jeg få et lynkurs i EL-testing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har strimler fra eBay. Hva trenger jeg å vite? 

På forhånd takk 😉

Anonymkode: 65548...f4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dager i syklus-14-3 dager gir ca estimert eggløsning innenfor 3 dager. 

Eks: 28-14-3=11, positiv test ligger gjerne et sted mellom dag 11 og 14, test disse dagene.  

Ved uregelmessig syklus utvid testområdet. Test på kvelden. Positiv test er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. 

Anonymkode: 63a38...909

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dager i syklus-14-3 dager gir ca estimert eggløsning innenfor 3 dager. 

Eks: 28-14-3=11, positiv test ligger gjerne et sted mellom dag 11 og 14, test disse dagene.  

Ved uregelmessig syklus utvid testområdet. Test på kvelden. Positiv test er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. 

Tusen takk! Er det viktig at det er samme klokkeslett hver kveld? Må jeg holde meg lenge på forhånd/drikke lite? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Er det viktig at det er samme klokkeslett hver kveld? Må jeg holde meg lenge på forhånd/drikke lite? 

Ville holdt meg til ca samme klokkeslett med trenger ikke være nazi. Du bør ikke drikke/tisse ca 4 timer før test, men klarer du ikke det, så klarer du ikke det. Bare prøv å få ca konsetrert urin. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville holdt meg til ca samme klokkeslett med trenger ikke være nazi. Du bør ikke drikke/tisse ca 4 timer før test, men klarer du ikke det, så klarer du ikke det. Bare prøv å få ca konsetrert urin. 

Supert! :) Takk igjen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...