Gå til innhold

Er jeg dum som tror jeg vil høre fra han igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var på én super bra date med en fyr. Daten varte lenge, vi hadde en sinnsykt bra kjemi og kunne snakke om utrolig mye. 

Han sendte meg melding dagen etter å sa han håpet at jeg ville treffe han igjen, for han ville veldig gjerne treffes igjen. Jeg sa ja til det, deretter ble det litt utveksling om ting vi hadde snakket om, men så var det liksom ikke noe mer å svare på. Jeg tenkte at jeg syntes det er litt rart at han ikke spurte mer konkret når jeg eventuelt kan.

Hva tenker dere? Hvor mange dager skal jeg gi det før jeg bør innse at han nok ikke mente det så bokstavelig (og at jeg heller bør takke ja til en annen date jeg har fått forespørsel om kanskje..?) 

Anonymkode: 0756d...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spurt konkret om han vil finne på noe en bestemt dag.

Anonymkode: 4df2c...75a

• Liker 1
Skrevet

Og ja, jeg vet JEG kan spørre, men så har jeg nok sett på litt for mange Matthew Hussey (?) videoer på Youtube til at jeg tør det ;) 

Skrevet

Når var dette da? Vent noen dager i hvert fall, så kan du evt spørre om noe konkret hvis han da ikke allerede har gjort det til da. Han kontakter deg jo igjen når alt har gått så fint. Jeg ville bare ha prøvd å slappe av vel vitende om at han vil se deg igjen.

Skrevet

Om han foreslo første daten er det vel din tur nå?

Anonymkode: 684af...ab5

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ja, jeg vet JEG kan spørre, men så har jeg nok sett på litt for mange Matthew Hussey (?) videoer på Youtube til at jeg tør det ;) 

Ja du har nok det. Erfaring > YouTube-videoer. Så konkluder med at det er kun så mye man bør sitte på nett og lære om dating før man faktisk kutter det ut og går ut i den virkelige verden. 

Gi det et par dager om du vil. Så har du ingenting å tape. Er han skremt vekk av ditt initiativ, er det også et tegn på laber interesse.

• Liker 1
Skrevet

Denne fyren virker ekstremt tafatt. Uavhengig av hva han faktisk har planer om, bør du gå videre. En sånn veik fyr fortjener ikke oppmerksomheten din uansett. Han fikk sin sjanse og spolerte den. Det er altfor mange i kø til at han bør få en sjanse til, det fortjener de tålmodige mennene som har ventet på tur.

Anonymkode: ecfcf...1cd

• Liker 1
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja du har nok det. Erfaring > YouTube-videoer. Så konkluder med at det er kun så mye man bør sitte på nett og lære om dating før man faktisk kutter det ut og går ut i den virkelige verden. 

Gi det et par dager om du vil. Så har du ingenting å tape. Er han skremt vekk av ditt initiativ, er det også et tegn på laber interesse.

Dette tenker jeg alltid. Vil man ha en partner som blir skremt av at man vil tilbringe tid med de? 

Anonymkode: 684af...ab5

• Liker 5
Skrevet

Spør han så snart som mulig om en konkret ting du vil finne på med han.

Om man driver mye med dating, eller har som mål å høvle over flest mulig, så er "spillet" viktig for å øke sjansene med noen prosent i det lange løp.

I dette tilfellet er han enten falsk eller veldig klar for å treffe deg. Go for it! 

Anonymkode: 5335b...084

Skrevet

Det er viktig at det ikke går for lang tid så det dabber av for han, som tidligere nevnt så er ballen spilt over til deg. Han har allerede ytret ønske om en andre date. Tullete innlegg her om at han er tafatt kan du drite i (gitt at det var han som stod for første initiativ)

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette tenker jeg alltid. Vil man ha en partner som blir skremt av at man vil tilbringe tid med de? 

Alt med måte. Får jeg melding fra ei jeg har vært på første date med noen timer etter på om å finne på noe en dag, så blir det neppe noe møte uansett hvor bra det gikk. Vil ikke ha ei masete / needy  dame som trenger bekreftelse hele tiden.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg var på én super bra date med en fyr. Daten varte lenge, vi hadde en sinnsykt bra kjemi og kunne snakke om utrolig mye. 

Han sendte meg melding dagen etter å sa han håpet at jeg ville treffe han igjen, for han ville veldig gjerne treffes igjen. Jeg sa ja til det, deretter ble det litt utveksling om ting vi hadde snakket om, men så var det liksom ikke noe mer å svare på. Jeg tenkte at jeg syntes det er litt rart at han ikke spurte mer konkret når jeg eventuelt kan.

Hva tenker dere? Hvor mange dager skal jeg gi det før jeg bør innse at han nok ikke mente det så bokstavelig (og at jeg heller bør takke ja til en annen date jeg har fått forespørsel om kanskje..?) 

Hadde jeg møtt en dame som deg, som jeg klaffet så godt med som du her beskriver? Da ville jeg vært på hele tiden, og svar deg på alt du spurte om, og bare gledet meg til neste treff som ikke kunne kommet raskt nok, men vi er jo alle forskjellige slik sett, men det er iallefall min mening. Men dum er du iallefall ikke, virker helt normal og tenker slik alle normale mennesker ville slik jeg ser det, gi det tid og se det an er mitt råd.

Skrevet
3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Hadde jeg møtt en dame som deg, som jeg klaffet så godt med som du her beskriver? Da ville jeg vært på hele tiden, og svar deg på alt du spurte om, og bare gledet meg til neste treff som ikke kunne kommet raskt nok, men vi er jo alle forskjellige slik sett, men det er iallefall min mening. Men dum er du iallefall ikke, virker helt normal og tenker slik alle normale mennesker ville slik jeg ser det, gi det tid og se det an er mitt råd.

Ikke sant. Er det jeg også tenker. Liker man noen sørger man hvertfall for å få neste møte i boks innen rimelig tid.. Nå er det 3 dager siden meldingene. Jeg begynner jo å tenke at han bare sa de tingene for å være høflig. Men syntes det er rart han tok seg tid til å skrive sånn til meg om at han så gjerne vil se meg igjen, hvis han ikke mente det. Sitter å klør i fingrene etter å skrive til han, men må bare ta meg sammen å la det være :P 

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Er det jeg også tenker. Liker man noen sørger man hvertfall for å få neste møte i boks innen rimelig tid.. Nå er det 3 dager siden meldingene. Jeg begynner jo å tenke at han bare sa de tingene for å være høflig. Men syntes det er rart han tok seg tid til å skrive sånn til meg om at han så gjerne vil se meg igjen, hvis han ikke mente det. Sitter å klør i fingrene etter å skrive til han, men må bare ta meg sammen å la det være :P 

Ikke la det være :) Men gi det litt tid, 3 dager er jo ikke veldig lenge :)  Ta det til helgen, og send en melding da, og hør om hvordan ting ligger an. Er han avvisende da, bare venter du til han tar kontakt. Går det noen uker er det bare å glemme hele fyren.

Skrevet
5 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Ikke la det være :) Men gi det litt tid, 3 dager er jo ikke veldig lenge :)  Ta det til helgen, og send en melding da, og hør om hvordan ting ligger an. Er han avvisende da, bare venter du til han tar kontakt. Går det noen uker er det bare å glemme hele fyren.

Tusen takk for råd og også til alle andre i tråden:) Man blir virkelig helt tullete i hodet når man først får for seg at man liker noen :fnise: Greit å få ut frustrasjonen her:) 

TS

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for råd og også til alle andre i tråden:) Man blir virkelig helt tullete i hodet når man først får for seg at man liker noen :fnise: Greit å få ut frustrasjonen her:) 

TS

Jeg synes 3 dager er mer enn nok ventetid for å sende melding. Da kan det bli litt lunkent. Send han en melding og spør om han har lyst å treffes til helgen? Foreslå gjerne noe konkret som f.eks en tur eller ta en øl. Hvis ikke han liker deg så takker han høflig nei og du kan komme deg videre. Masse spill med hvem som skal sende melding til hvem er bare slitsomt. Gutter gidder ikke løpe etter oss jenter alltid heller, mange begynner å bli ganske lei av det. 

Anonymkode: 3d190...1c6

• Liker 1
Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Når jeg ser slike innlegg så husker jeg tiden jeg var singel, og jeg savner det ikke. Gud hvor heldig jeg er som har samboer og slipper det der nå... 

Jeg har selv lagt ut flere tråder om det samme, og jeg husker godt hvor usikker jeg var etter hver date med samboer før vi endelig ble sammen.

Om jeg hadde vært deg så hadde jeg spurt dønn ærlig. Jeg gjorde det med han jeg er samboer med i dag, og selv om vi var venner i 6 år før vi ble sammen, så fungerte det å være rett fram istedenfor å lure å gå rundt grøten.

Send han en melding å spør du, det kommer uansett til å gå bra:)

Ønsker deg masse lykke til <3

Klem:)

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei.

Er han den rette kan du ikke gjøre noe galt. Følg magefølelsen. Si hva du liker å gjøre og la ham få noen valgmuligheter.
Tåler han ikke å bli spurt så var han ikke den rette.

Anonymkode: edf6a...dc8

• Liker 2
Skrevet

Enda en tråd hvor kvinnemennesket tror alt kommer i hendene på en.

Ta initiativ selv. Har ikke han sagt noe mer kan det godt hende han venter på at du skal komme med forslag. Du siter her og klager på at du ikke har hørt noe mer fra ham og tar srlv ikke initiativ i det hele tatt😂

Ts du er ikke en prinnsesse. Gjør noe selv

Anonymkode: c2a1a...7e2

• Liker 1
Gjest Klokkeblomst90
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en tråd hvor kvinnemennesket tror alt kommer i hendene på en.

Ta initiativ selv. Har ikke han sagt noe mer kan det godt hende han venter på at du skal komme med forslag. Du siter her og klager på at du ikke har hørt noe mer fra ham og tar srlv ikke initiativ i det hele tatt😂

Ts du er ikke en prinnsesse. Gjør noe selv

Anonymkode: c2a1a...7e2

Frykten for avvisning kan være tøff. 

Men jeg er enig, er man usikker så spør man. Er han ikke interessert så går du videre, selv om det er lettere sagt enn gjort.

Livet er ikke enkelt når det kommer til slikt, men det er verdt å ta sjansen! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...