AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Jeg har sykt problemer med å "avvise" noen. Skal på date nå. Kan noen fortelle meg hvordan jeg avslutter daten når jeg har fått nok? Anonymkode: 60e64...8ee
WubWub Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sykt problemer med å "avvise" noen. Skal på date nå. Kan noen fortelle meg hvordan jeg avslutter daten når jeg har fått nok? Anonymkode: 60e64...8ee Avtal på forhånd at varigheten på daten er begrenset da du har du har noen "viktige ærender". Du kan jo f.eks si at du bare har 1 time tilgjengelig. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Det er lurt å si du har en avtale (yogatime, danseklasse, avtale med venn) etterpå, så du kan bruke det som unnskyldning til å gå. Ellers så er det også helt innafor å si "Ok, men du, på grunn av det og det synet ditt på det og det/manglende kjemi så kjenner jeg at vi ikke passer sammen og jeg får ikke noe gnist av deg, men det var hyggelig å treffe deg *begynne å pakke sammen og reise seg opp* " Egentlig bedre det enn å avslutte hyggelig og la personen henge igjen med håp om at det kanskje gikk bra og blir en date til . Anonymkode: 57496...7d9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Vær ærlig, for Guds skyld. Passer man ikke sammen så passer man ikke sammen. Mye bedre å si det rett ut enn å komme med en "hyggelig" avvisning for så at den andre skal gå å vente og lure. Jeg snakker av erfaring og ble DYPT såret etter at en dust aldri klarte å være helt ærlig med meg. Er selvfølgelig ikke snakk om en date i mitt tilfelle, men hadde han vært helt ærlig mye tidligere ville det vært så mye enklere for meg og gått videre og jeg hadde heller aldri blitt så såret som jeg faktisk ble. Anonymkode: 6b475...b56 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå