AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Hei. Jeg skal på et jobb intervju i morgen, og jeg begynner å grue meg og trenger beroligende råd. Jeg har vært heldig før med intervjuer og stort sett fått jobb en til to dager etter et intervju, men jeg har fått mer sosial angst i dem siste to årene, og jeg er redd for at sjefen kommer til å legge merke til hvor mye angst jeg har. Hvordan skal jeg komme meg igjennom intervjuet? Hvis du er en arbeidsgiver, hadde du gitt en hyggelig person (men som er over gjennomsnittet nervøs) jobb? Jeg har så lyst på denne jobben, og jeg må bare gjøre alt jeg kan for å få den.. Anonymkode: 59ae9...7d1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg skal på et jobb intervju i morgen, og jeg begynner å grue meg og trenger beroligende råd. Jeg har vært heldig før med intervjuer og stort sett fått jobb en til to dager etter et intervju, men jeg har fått mer sosial angst i dem siste to årene, og jeg er redd for at sjefen kommer til å legge merke til hvor mye angst jeg har. Hvordan skal jeg komme meg igjennom intervjuet? Hvis du er en arbeidsgiver, hadde du gitt en hyggelig person (men som er over gjennomsnittet nervøs) jobb? Jeg har så lyst på denne jobben, og jeg må bare gjøre alt jeg kan for å få den.. Anonymkode: 59ae9...7d1 Skal også på intervju, 2. gangs denne gangen! Mange av de spørsmålene på 1. intervju fikk jeg faktisk fra denne linken: https://www.jobbdirekte.no/jobs/content/intervjurundene.html Det skal nok gå fint! Bare øv deg igjennom de spørsmålene på linken. Det er helt naturlig å være nervøs og det skjønner arbeidsgiver også . Beste hjelpemiddel er å være forbredt på at du kan litt om bedriften og hvilke svar du kommer til å gi om eventuelle vanskelige spørsmål kommer opp. Anonymkode: a5464...72b
IncaTinca Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Vær hyggelig og karismatisk. Når han sier "Hyggelig at du kunne komme på så kort varsel", sier du mens du setter din hånd på hjertet og sier "Takk for at jeg fikk komme"! det er noe som ALDRI gjøres. Det er veldig spesielt og tegn på at du er en person som er åpen. Fjern den angsten, skjønner ikke hvorfor folk har det jeg altså... er så lame... Pust, rist deg løs, se bra ut, tenk at du fortjener jobben, og møt sjefen - som tross alt bare er et menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå