Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Sitter og kikker på kjendis-robinson... Herregud, se på det norske laget :D jeg blir flau jeg ass... For en gjeng! Dette kommer til å gå bra...

La veldig merke til hun svenske modellen som sa "liksom" i slutten av hver ENESTE setning, og en annen svenske som ikke kunne slutte å snakke om hvor fantastisk sverige var. Sverige var nordens herremenn, danskene lagde yoghurt mens de kunne ha atomvåpen visst de ville :o jeg ble bare så utrolig kvalm av han der... Håper ikke han har tenkt å prate sånn igjennom hele programmet..

Hva synes dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reagert på det samme som deg. Hun "lissom"-dama er jo til å bli gal av.

Men herregud for et lag Norge har stilt opp med!! :ler:

Snakk om negative og talentløse folk.

Gjest Lilleulv
Skrevet

At det går an å være så grell som J-Diva :-?

Skrevet

Hoho....jeg synes det jeg har sett hittil er kjempemorsomt!! (Sånn bortsett fra at Nordmennene fremstår som idioter)

Det er ikke vanskelig å se at J-Diva, Rønningen og Simonsen har fiskebolle-muskler!! Herregud så tragisk! (De virker helt "lost",...)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Diva..hvem i svarte kaller seg for Diva!??

Innlegget er endret, i henhold til våre regler.

Newt-moderator

Skrevet

Bra de fikk sendt Diva hjem... tror ikke jeg hadde klart å se på henne en søndag til... helt ute ifra seg fordi at extensionene ble ødelagt :roll:

Skrevet

Det var nok den minst verdige Robinson'en som gikk ut i dag.

Det skal egentlig bli fint å slippe å irritere meg over henne mer. Hvis jeg skal se på flere episoder, da.

Skrevet

Hvem holder dere med av de norske? Jeg holder med Lene Elise Bergum

Gjest Valhalla
Skrevet

Jan Simonsen er en fet kar, i dobbel betydning.

Skrevet

Etter all omtalen de har fått på forhånd, har jeg bastemt meg for ikke å se på. Jeg blir rett og slett for flau :oops:

Skrevet

Som dagbladet skrev:

FREAKSHOW

(Flaut å være norsk etter dette assa..Håper på lave seertall i Sverige og Danmark) :roll:

Skrevet
Etter all omtalen de har fått på forhånd, har jeg bastemt meg for ikke å se på. Jeg blir rett og slett for flau  :oops:
samme her :)
Skrevet

Jeg så det første programmet, ble jo litt nysgjerrig etter all omtalen det har fått! Ble ikke akkurat imponert, håper de ikke tror de nordmennene som ble plukket ut representerer flertallet av nordmenn.. :oops: Rett og slett flaut, en verre samling B - (eller c) kjendiser skal man lete lenge etter!

Gjest Anonymous
Skrevet

Svenskene var jo snille med nordmennene da - bygget hytten deres og tilogmed laget mat til dem. Også heiet de på Norge og ikke Danmark i konkurransen.

Liker svensker nå... (Sånn bortsett fra hun ene som var litt meggete...lissom...)

Regner ikke med at svenske og danske tv-seere tror at dette er kremen av nordmenn som deltar, regner jo med at de som deltar fra Sverige og Danmark også er c-kjendiser som ikke akkurat er plukket ut etter "robinson"-prinsippet?

Skrevet
og en annen svenske som ikke kunne slutte å snakke om hvor fantastisk sverige var. Sverige var nordens herremenn, danskene lagde yoghurt mens de kunne ha atomvåpen visst de ville :o jeg ble bare så utrolig kvalm av han der... Håper ikke han har tenkt å prate sånn igjennom hele programmet..

Hva synes dere da?

Han du viser til er en av Sveriges største satirikere, så tror du kan da det meste av det han sier med en klype salt...eller for det det er: underholdning :)

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns det var DØØØDSmorsomt... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...