AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Hei, Blir veldig glad hvis noen vil ta seg tid til å spå meg da jeg føler meg litt lost for tiden. Jeg vet ikke helt hvor spesifikk dere ønsker at jeg skal være, men prøver meg. Hvordan ser du kjærlighetslivet mitt nå, og ser du om det vil endre seg i nærmeste fremtid? Jeg kan være mer spesifikk hvis det er lettere da, bare gi beskjed. Anonymkode: c0896...d5c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Kan se ut til at du følelsesmessig har stagnert. Et platå du har vært på en god stund. Et oppgjør med deg selv vil komme, og endringer fremover vil skje. Følelse av tomhet. Enten er du i forhold som føles livløst, eller så er du ufrivillig singel og ønsker endring på det planet. Endringer skjer, etter oppgjøret med deg selv. Blir en dominoeffekt av det positive, og kjærlighetslivet vil blomstre. Best av alt, -du vil blomstre! Pluss mye lykkeligere og du finner ofte små og store gleder i hverdagen! Anonymkode: 28111...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå