Gjest ZikkZakk Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Veldig mye ligger til rette for at jeg skal være tilfreds med livet, en spennende og greit betalt jobb, gode venner og jeg har flere spennende fritidsinteresser. Så hvorfor er jeg ikke tilfreds? Jeg tror vi mennesker er skapt til å dele livet med noen, selv er ikke jeg der nå, det tynger meg. Gud, jeg savner det å ta vare på ei og gjøre mitt beste for at hun skal trives sammen med meg. Savner dype samtaler, det å holde rundt noen og dele opplevelser sammen med ei. Og savner selvfølgelig nærheten, det er lenge siden jeg var intim med ei dame nå. Må nok ut på sjekkemarkedet igjen, men lenge siden jeg har vært der også nå så det blir jo både skummelt og spennende på samme tid.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 I'll take spot the fake male account for 500, Alex Anonymkode: 17933...334
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Det er ikke så veldig skummelt Lykke til å sjekkemarkedet! Ingen tvil om at livet er bedre når man har en å være glad i Anonymkode: 7ca1b...606
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 på sjekkemarkedet skulle det såklart stå Anonymkode: 7ca1b...606
Duftavsommerregn Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 5 timer siden, ZikkZakk skrev: Jeg tror vi mennesker er skapt til å dele livet med noen, selv er ikke jeg der nå, det tynger meg. Gud, jeg savner det å ta vare på ei og gjøre mitt beste for at hun skal trives sammen med meg. Savner dype samtaler, det å holde rundt noen og dele opplevelser sammen med ei. Og savner selvfølgelig nærheten, det er lenge siden jeg var intim med ei dame nå. Det du skriver her er jo helt rett, vi er nok skapt de aller fleste for å leve sammen med andre, men det du skriver her er jo en del av det, så kommer forpliktelser, konflikter og innskrenket frihet som i de fleste forhold, som ofte dreper litt av det du skriver over. Da er et viktig at man faktisk finner en dame da som en passer sammen med. Langt viktigere en mange tror. Etter forelskelsen går over så kommer hverdagen. Ingenting er verre en å være "ensom" i et forhold. Samfunnet har blitt slik at mange bare tenker på seg selv og realisere seg selv, derfor er det å få et forhold til å vare ikke lett idag. Men lykke til med sjekkingen da! Er litt der selv, men det haster overhodet ikke. Trives som singel etter et veldig langt forhold, men det du beskriver over her, ja det blir lite av det som singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå