Gå til innhold

Har du lyst å designe garderoben min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Jeg gleder meg allerede! :alice:

Kvinne 35 søker helt ny jobbgarderobe. _Alt_ må byttes ut, etter graviditet og amming har jeg gått en del ned i vekt, og skal i tillegg bytte jobb etter permisjonen. Går fra en jobb med relativt fleksibel kleskode til et sted som er ganske formelt. Ikke helt HSBC, men en del stivere enn jeg er vant med. En god del representasjon og presentasjoner, og jeg kjenner at jeg har kanskje et eller to plagg i hele garderoben som kvalifiserer per dags dato. Siden jeg nå skal kjøpe ALT nytt, har jeg planer om å legge en plan, og ikke bare shoppe på måfå som jeg pleier.

Det jeg vil ha:

• En mest mulig utfyllende liste over hva garderoben skal inneholde, ned til hvert eneste plagg. 
  • Gode basisplagg som kan kombineres med hverandre
  • Kule accesoirer, smykker og ørepynt som kan pynte opp antrekk utenfor jobb.. 
  • Linker til pene plagg, butikker, merker og pinterest-vegger
  • Classy skinnveske som har plass til både en liten laptop, dokumenter og et kamera. Har en Bayswater fra før.

Jeg liker både sort, grått, hvitt og farger, men har kalde hudtoner og blir fort utvasket i orange og liknende farger. Til de av dere som virkelig vil score bonuspoeng, finn gjerne også noe som lett kan kombineres med amming. Ikke et må-krav, men et pluss. Kroppsform lett grovbygd.

Jeg lover å sende takkekort i posten til hver og en av dere. Okei kanskje ikke det. Men jeg kommer til å skamløst like alle postene dere skriver, og rapportere underveis.

På forhånd tusen takk! 

Anonymkode: d1c91...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...