Gå til innhold

Bryllupsreise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal til Korsika. Ca 15000 for oss to i en uke, inkl. frokost på hotellet og leiebil. www.korsika.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var 2 uker i Sorrento, Italia. Bodde på et sjarmerende og flott hotell med egen badeheis til badebryggene. Bestilte via Star Tour og inkl halvpensjon betalte vi under 30000 for 2 uker. Var absolutt verdt det :).

Leide scooter i noen dager og kjørte nedover Amalfi-kysten, dro på en guidet tur til Pompeii, og ikke minst bare slappet av. Ikke det store utelivet i form av diskoteker og barer, men mange hyggelige kafèer og ikke minst isbarer.

Skrevet

Vi skal på cruise på Nilen.

Det skal vi betale i underkant av kr 15000 for (og det er for oss begge to). Det er riktignok bare en uke, men det inkluderer: fly tur-retur. overnatting på cruise i 6 netter, frokost, lunsj og middag på cruiset og utfluktene. Vi bestilte gjennom ving og syntes at 15000 kr for to stk der alt er inkludert er slett ikke å forakte. :ekstra kul:

Skrevet

Jeg og min kjære skal til USA i 3 uker.

Der skal vi ha det gøy i Disney World og Universal Studios. Og kikke på alt det andre i de områdene selvfølgelig.

Vi aner ikke hvor mye dette kommer på. Det får vi ta en gang etter bryllupet! :)

Gjest Aricept...
Skrevet

Vi skal to uker på Maldivene. Betaler 50 000,- alt inkludert for Vannvilla deluxe på Veligandu.

Gleder meg nesten mer til bryllupsreisa enn til selve bryllupet! :wink:

Skrevet

Vi skal ut på tur i 2 1/2 uke! Men hvor vet ikke jeg. Det skal nemlig være en overraskelse fra min kjære til meg! Thi hi!! Synes det er kjempe morsomt, og jeg har full tillit til at han gjør noe veldig bra ut av det!! :Nikke:

Fikk et hint til jul - franskkurs på CD-rom - men det finnes mange fransktalende land, så.... :wink:

Gjest Principessa
Skrevet

egentlig skulle vi reise dagen etter bryllupet til maldivene eller noe. Men siden jeg antageligvis begynner på nye studier i midten av august og ikke vil gå glipp av for mye undervisning så utsetter vi bryllupsreisen en stund. På den måten har vi også muligheten til å spare opp enda flere penger.

Men litt luksus skal vi nok få til. Vi tar en natt eller to i Paris rett etter bryllupet. Reiser søndag og tilbake tirsdag. Greit å komme seg litt unna og nyte de første dagene og mimre over den flotte dagen vår.

Aaahh som jeg gleder meg :hjerter:

Skrevet
Vi reiser til Kenya for 5 dager safari (helpensjon) før vi reiser videre til Zanzibar' date=' hvor vi skal bo på dette hotellet www.karafuuhotel.com (frokost og middag) i 8 dager:) Gleder oss stort! Vi har fått veldig gode priser og reiser utenfor flyhøysesongen, reisen kommer da på ca 38000,- ...[/quote']

jeg har også tenkt på zanzibar, men ikke hørt så mye om det.

Er det et pakke-opplegg med safari og slikt, eller har dere lagt det opp selv?

Noen andre som har noen tips om zanzibar?

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi skal til Korsika. Ca 15000 for oss to i en uke, inkl. frokost på hotellet og leiebil. www.korsika.no

Du kan glede deg! Vi dro også til Korsika med korsika.no og der er det nydelig! Øya passer i grunn veldig bra til bryllupsreise, her kan man finne strender helt for seg selv. Vi hadde en fantastisk uke.

Skrevet

Yessss!!! :-) :-) :ler: Nå gleder jeg meg enda mer!!! :hoppe:

Skrevet

Yessss!!! :-) :-) :ler: Nå gleder jeg meg enda mer!!! :hoppe:

Nå fikk jeg også lyst til å reise til Korsika... ( Forte seg å bestille katalog...)

Er det noen andre som har forslag til fantastisk bryllupsreise.. Vi kan kun reise bort 1 uke pga jobb og studier da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...