Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde dette spørsmålet i forumet "Reiseliv", men det ga litt dårlig respons så jeg hører med dere bruder... :wink:

Hvor skal dere på bryllupsreise og hva må dere betale?

Vi er liksom i startfasen i denne planleggingen nå, og det kunne være greit med noen tips om hvor dere skal/har vært.

Vi vil gjerne på en avslappende og romantisk ferie.. Gjerne med sol- og standliv, men vi har også tenkt på Roma (evt. med et stoppested til).

Håper dere har noen erfaringer og tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, denne tråden må eg følge med på!!!

Skrevet

Har også tenkt på Hellas forresten, dersom noen har noen tips der...

Skrevet

Vi skal til thailand vi, hadde en liten periode med tvil etter katastrofen, men siden det er så langt unna de stdene som ble berørt regner jeg ikke med at det blir noe problem. Vi skal hit og bo på dette hotellet i to uker.

Er egentlig ikke helt sikker på hvor mye vi betaler for akkurat dette siden vi også skal til india rett derfra og være der i halvannen uke. Flybiletter og sånnt er jo kjempedyrt! Men vi er utrolig heldige og har fått reisen i bryllupsgave!

Skrevet

Det er det finete hotellet jeg så da jeg var i Hua Hin, så der vil dere nok kose dere med luksus :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal to uker til dubai, og betaler ca 40000 uten lommepenger.

Skrevet

Så fint!! Det var koselig å høre.. Hvordan var det ellers på hua hin da? Gleder meg sååå fælt! Ellers så var venninnen min på bryllupsreise i naxos var det vel. De hadde det ganske fint tror jeg...

Skrevet
Så fint!! Det var koselig å høre.. Hvordan var det ellers på hua hin da? Gleder meg sååå fælt! Ellers så var venninnen min på bryllupsreise i naxos var det vel. De hadde det ganske fint tror jeg...

Vel, jeg har reist en del steder i Thailand nå, og må dessverre si at Hua Hin ikke er blant favorittene. :roll: Men nå skal det sies at jeg hverken var på bryllupsreise eller bodde på Hilton :wink:

Du burde fortsatt glede deg stort, for Thailand er et deilig land å feriere i - uansett hvor i landet man er:)

Skrevet

Vel, jeg har reist en del steder i Thailand nå

Jeg har aldri vært i Thailand før jeg.. Sånn at da blir det sikkert fint :ler:

Har reist masse, men bare på kanariøyene og tyrkia..

Skrevet
Vi har ikke snakket så mye om akkurat det, så jeg vet ikke om det blir noe...

Har siklet en del på denne siden, riktignok:

http://www.dbas.no/Bryllupsreisen/reisemal...ls_reisemal.asp

Vi er veldig glad i å reise til nye steder. :)

Ja, har vært der jeg også. De er ikke så lite fristende de stedene som presenteres der, nei...

Den siden anbefales!

Skrevet

Vi har ikke helt bestemt, men tror det blir et eller annet karibisk cruise. Prisen blir sannsynligvis rundt 20 000 per pers, utenom lommepenger.

Skrevet

Da var bryllupsreisen bestilt.

Skal være noen dager i køben, vi reiser med dfds vi har bestilt denne lugaren (Commodore de Luxe lugar med jacuzzi) å vi skal være to netter på dette hotellet (First Hotel Vesterbro) På vei hjem skal vi ha Commodore Suite hvor vi har privat utendørs jacuzzi.)

betaler 8950 kr

Skrevet

Veit ikkje heilt kvar det blir, men det blir nok ei øy i Middelhavet, eventuelt på fastlandet. Det som er bestemt er at det blir hausten -05, og at me skal vera vekke i tre veker. Reknar med at det kostar mellom 10 000 og 20 000 kr for reisa, og så kjem lommepengane i tillegg.

- Me gler oss! :kul:

Skrevet

Vi skal til Paris og evt Rivieraen i tillegg, muligens både den franske og den italienske. Ser for oss at det blir en perfekt kombinasjon av by og strandliv. Jeg har for øvrig alltid drømt om bryllupsreise til Paris - verdens mest romantiske by...? (Har vært der før, kan skrive under på det!) :wink:

Karibien og liknende er fantastisk, men kunne ikke tenkt meg å reise dit midt på sommeren. Det har jeg gjort en gang før og det var alt for varmt og fuktig for meg.

Gjest Aricept i.i.
Skrevet
På vei hjem skal vi ha Commodore Suite hvor vi har privat utendørs jacuzzi.)

Gled deg, det er en fiin lugar!

Vi skal til Maldivene. Betaler 53000,- for 12 dager all-inclusive

Skrevet

Vi skal til Australia. Jeg har bodd i Sydney og gleder meg veldig til å ta med min kjære dit. Vi regner med å være borte i en måned. Det kommer nok til å bli en blanding av fine hotell og billige hostels. Det eneste som er bestemt så langt er at vi skal ta dykkersertifikat på Great Barrier Reaf. :hoppe:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi drar på bryllupsreise om formiddagen 2 dager etter den store dagen. Vi skal først til Kuala Lumpur hvor vi skal bo på Hotel Equatorial i 3 dager. Deretter drar vi til Saigon/Ho Chi Minh hvor vi bor på Grand Hotel i 3 dager. Så drar vi til Borneo hvor vi skal bo på Nexus Resort i 2 uker. Deretter skal vi antakelig ta et par dager i Somerset i England, der vi gifter oss, for å ha et par dager med mannens foreldre. Turen kommer på ca. 34000 kr for begge 2.

Skrevet

Vi kjører linjen med vinterbryllup fullt ut, og drar til Østerrike der vi skal stå på ski :-) .

Vi hadde egentlig ikke råd til å dra på bryllupsreise, men vi klarte å få tak i billige flybilletter og overnatting selv. Regner med at dette kommer på i underkant av 8000,- tilsammen.

Skrevet

Vi er veldig vinglete, har lyst til alt! Vi har hatt Aruba, Thailand, Egypt og California som de hotteste valga. Går mest mot Egypt nå tror jeg.

Var en tur på reiselivsmessa igår, men ble IKKE noe klokere av det. Kom bare hjem med et tonn med kataloger! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...