AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Del Skrevet 6. september 2017 Noen her som har lekki fostervann før? Åssen kjente du at du lakk fostervann? Jeg har slit en del nå med og bli våt imellom beina når jeg er oppe og går. Om jeg ikke er på do ofte nok lekker det imellom buksa eller det jeg går med. Om morgen er det verst når jeg reiser meg. Har for ikke lenge siden hatt en uvi og sopp infeksjon så trudde det skyldtes det men er fortsatt sånn. Når jeg har lekki imellom sort tighst har det vært noe hvitt i tigsten men ikke over hele området som ble våt. Anonymkode: 4fe2f...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Del Skrevet 6. september 2017 Det kan være tynn utflod, men og fostervann. Ta på et bind og ring føden. Mitt vann gikk i 26 og jeg fødte da og det er ikke å anbefale. Var på sykehuset i 4 mnd. Det er alltod bedre med en sjekk for mye en for lite Anonymkode: fc3b8...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Del Skrevet 6. september 2017 Sikker på at det ikke er en urinlekkasje? Svært normalt under svangerskap. Ville tatt på et stort bind og ringt føden. Bindet er viktig for da kan føden ta prøver av det og finne ut om det er fostervann Er det lekkasje kan det bli ganske alvorlig, så jeg ville ringt. Anonymkode: 6270d...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #4 Del Skrevet 6. september 2017 Ta en prat med jordmor om du er usikker. Min jordmor var helt tydelig på at det var utfloden som blir veldig tyntflytende på slutten. Fostervann lukter helst spesielt, og kommer instørre mengder. Hun anbefalte å brette sammen en boksershorts (mørk, fra mannen). Dersom det går gjennom den på 1 time er det fostervann. Dersom det legger seg litt på toppen (særlig omndet er litt slimete) er det utflod. Anonymkode: 3c1f6...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Del Skrevet 6. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en prat med jordmor om du er usikker. Min jordmor var helt tydelig på at det var utfloden som blir veldig tyntflytende på slutten. Fostervann lukter helst spesielt, og kommer instørre mengder. Hun anbefalte å brette sammen en boksershorts (mørk, fra mannen). Dersom det går gjennom den på 1 time er det fostervann. Dersom det legger seg litt på toppen (særlig omndet er litt slimete) er det utflod. Anonymkode: 3c1f6...007 Det er mulig å lekke fostervann uten at det er store mengder. Jeg merket det ikke, men de tok prøva av skjeden da de skulle sjekke åpning siden jeg hadde fått infeksjon Anonymkode: fc3b8...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #6 Del Skrevet 6. september 2017 Ring føden Har hørt at fostervann lukter litt som vaffelrøre. Du kjenner din kropp best Anonymkode: c7224...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 6. september 2017 #7 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg lakk litt fostervann med førstemann. Kjentes ut som det rant ut av skjeden, men ikke så mye. Gikk med det et døgn, og da ringte jeg føden. Kom inn på en sjekk, og de sa at jeg mest sannsynlig lakk fostervann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå