AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Jeg lurer på om det finnes små gjenbrukbare poser jeg kan ha oppskåret frukt i og legge i matboksen til barna mine. Vi har kjøpt og prøvd mange ulike matbokser, men de som har rom til både brødskiver og frukt er altfor store i forhold til mengden mine spiser og tar for mye plass i sekken. Foreløpig pakker jeg oppskåret frukt i enten plastfolie eller en liten plastpose og legger oppi matboksen ved siden av brødskivene, men det er jo fryktelig sløsete og lite miljøvennlig. Det perfekte hadde vært om det finnes små poser jeg kan bruke om igjen. Jeg har prøvd å søke, men alt av poser jeg finner er store poser til bruk når man handler frukt i butikken og slikt og ikke ment til bare en porsjon oppskåret frukt. Noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: 8d0a9...ffc
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 Poser er vanskelig å rengjøre om de skal brukes til frukt som gjerne søler og klisser en del. Hvorfor ikke bruke en liten boks i stedet? Ikea har mange små bokser. Jeg har et helt sett med bokser hvor det er 3 bokser som er kanskje 2-3 cm dyp og 5x5 i bunnflate, noen som er litt mer avlange, og noen som er kanskje 7x10 i grunnflate. Oppskåret frukt er uansett ekkelt sammen med skiver (brødet blir oppbløtt av fruktsaften), så jeg ville hatt frukten i separate småbokser. Anonymkode: 32e98...4c3 1
penny_ Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Jeg har kjøpt noen kjempe små plastbokser på Søstrene grene. Det er kanskje plass til en halv paprika i biter i en av dem. De har nok noe lignende på IKEA også. 2
bib_84 Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Jeg sender også med to bokser: én som akkurat får plass til brødmaten og én bitteliten med frukt. Kjøpte et sett med mange små fargerike bokser på enten coop obs eller clas ohlson (husker ikke helt). 1
exictence Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 (endret) Jeg har laget noen gjenbruksposer i tøy med snor i øverst til å lukke. De bare vasker jeg etter en stund etter behov. Tar de noen ganger med til butikken i handlevognen og bruker de til å ta grønnsaker og frukt oppi. Da ser folk litt rart på meg. Morsomt Endret 6. september 2017 av exictence 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå