Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny hvit øyenskygge med shimmer i, og lurer på om noen vet om noen bra som selges på SN? Jeg har tidligere brukt en fra Chanel, en fra HR og nå sist fra Dior, men jeg kan ikke finne noen av dem igjen på SN. Var veldig fornøyd med den fra Chanel.. Jeg synes dessuten det er vanskelig å se hvilke av dem som er hvite med shimmer på bildene, navnene sier meg ingenting og er redd for å ende opp med en som er lys rosa eller matt hvit.

Noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med chanel sin star, nr 5?

Eller HR Awaken Angel nr 7?

Er de hvite med shimmer?

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg digger den løse skimmer-øyenskyggen Play on free fra Biotherm. Tror fargen jeg har er nr 10 el noe sånt, hvit med gullskimmer. Superanvendelig, enten som highlighter på øyenbrynsbenet eller pittelitt på kinnbena, ellers bruker jeg noen ganger et tynt lag over hele øyenlokket etter at jeg har lagt matte skygger, da skinner de andre fargene igjennom men får lekkert skimmer.

Vet ikke om den finnes på SN, men tror ikke den er så dyr på parfymeri, tipper ca 150,-. Den varer i en evighet, har hatt min i flere år nå, og det syns nesten ikke at den er brukt.

Skrevet

Takk for svar!

Med løs øyenskygge, mener du sånn pudderkonsistens? Jeg har ingen erfaring med det, så jeg tror jeg satser på noe mer trygt..

Ingen som har chanel sin star?

Skrevet

Body Shop har en veldig stilig en...

Gjest Étoile
Skrevet

Pudderkonsistens ja, men ikke skummelt i det hele tatt! Den er veldig lett å bruke, jeg bare dunker ut litt på håndbaken og legger med fingrene.

Hvis jeg ikke tar feil, er Chanel star veldig hvit, men mulig det er det du er ute etter? Du har ikke et parfymeri i nærheten du kan stikke innom og testel litt da?

Skrevet

Du har rett i det ja, jeg burte vet dra innom og teste ja.. Men det er helt hvit jeg vil ha ja, bruker den på hele øyelokket og legger annen skygge over i globelinjen. Hvis jeg skal på fest er det også fint med litt skimmer under brynet.

Gjest Étoile
Skrevet

Da kan Chanel star passe (har en venninne som bruker den slik du beskriver). Jeg synes helt hvit ofte blir litt hardt jeg, og pleier å bruke en krem/beige farge på hele lokket før jeg legger andre farger over.

Skrevet

Til daglig har jeg beige over den hvite, slik at det kun er et lite område rett over øyenvippene som synes, er ikke sånn at jeg har hvitt over hele øyet! Bruker kun beige til vanlig, synes øyenskygge med andre farger passer best på fest. Da bruker jeg grå, brun, lys blå eller sølv i globelinjen, og litt hvitt under brynet som en slags highlighter! Tro meg, jeg ser ikke veldig sminket eller hard ut! Jeg er ganske mørk og de fleste sier at de ikke ser at jeg sminker meg til daglig en gang. (men jeg ser det veldig godt selv, ser ut som ei grå mus uten sminke synes jeg :roll: )

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg mente ikke at det ikke var pent eller noe, det bare kler ikke meg. :wink:

Venninnen min som bruker den er også ganske mørk, men hun bruker veldig mye sminke til daglig.

Til din bruk tror jeg Chanel passer bedre enn den løse fra Biotherm. Den løse skyggen egner seg nok bedre som highlighter og til bruk over andre skygger enn som underlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...