Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk feminister å gå inn for å håne og gjøre narr av de menn som er årsaken og selve grunnen til at vår sivilisasjon har hatt så store fremskritt.

“I half wonder whether men should be allowed in labs. Could be a distraction to hard working women.”

On Friday, the Man Who Has It All launched an ongoing Twitter thread with a simple question.

Surely there is a man married to a famous woman that needs some time in the spotlight, actress Mara Wilson responded. Many others tried to think of that one famously handsome man, but couldn’t remember his name.

http://www.huffingtonpost.com/entry/twitter-thread-historical-male-figures-satire_us_59ab74d3e4b0354e440ad8fe

Er det ikke på høy tid å legge fra oss feminismen nå?

Anonymkode: 20be7...474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer liksom ikke å hisse meg så veldig opp over dette. Virker som denne typen "trender" ofte henger sammen med komplekser, og at en mannlig feminist slenger ut snøret i håp om litt oppmerksomhet bør ikke overraske noen.

Ellers er det nok et tegn på at man har det godt når det virker å i hovesak være stråmenn og uteliggere som kampanjen retter seg mot, og i liten grad reelle problemer. 

• Liker 1
Skrevet

Du må da se hva som skjer her? De sier nøyaktig det samme om menn som det blir sagt om kvinner hele tiden :P  Litt satire må folk tåle.

Anonymkode: 6dd53...2f3

• Liker 5
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må da se hva som skjer her? De sier nøyaktig det samme om menn som det blir sagt om kvinner hele tiden :P  Litt satire må folk tåle.

Anonymkode: 6dd53...2f3

Det er liksom den minst subtile satiren noensinne og, og likevel bare *whooosh* over hodet på noen av KGs finest :fnise:

Anonymkode: 7b90b...124

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er liksom den minst subtile satiren noensinne og, og likevel bare *whooosh* over hodet på noen av KGs finest :fnise:

Sikker på at trådstarter ikke skjønte at det var et forsøk på satire på menns bekostning? Trodde det var hele poenget i åpningsposten. 

Skrevet
8 minutter siden, herzeleid skrev:

Sikker på at trådstarter ikke skjønte at det var et forsøk på satire på menns bekostning? Trodde det var hele poenget i åpningsposten. 

Verken du eller TS skjønte den. Det er jo åpenbart.

Anonymkode: 57ee9...55c

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Verken du eller TS skjønte den. Det er jo åpenbart.

Anonymkode: 57ee9...55c

Godt mulig du tror det, men jeg tror i så fall det sier lite om meg  ;)

edit.

Endret av herzeleid
Skrevet

Uffda, var det årntli fæl satire på et velkjent fenomen? :baby:

Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Ja det var det nok. Metasatire fra en knivskarp og vittig ts :hoho:der bæsjet vi på leggen dere ;)

Skrevet (endret)

-

Endret av herzeleid
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var det nok. Metasatire fra en knivskarp og vittig ts :hoho:der bæsjet vi på leggen dere ;)

Jeg tolker det vell heller dithen at ts er negativ til "stuntet"? Jeg har problemer med å tro at noen siterer en person som ber om hjelp til å finne en mannlig historisk person til listen over historiske personer og tror de mener det oppriktig. 

Skrevet

Ts..... få deg et liv. Hvor mange tråder skal du starte om feminister, stakkars mannen, kvinner hater menn osv osv......

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Jeg tolker det vell heller dithen at ts er negativ til "stuntet"? Jeg har problemer med å tro at noen siterer en person som ber om hjelp til å finne en mannlig historisk person til listen over historiske personer og tror de mener det oppriktig. 

Ja jeg registrerer at TS er negativ til postene. Siden poenget med innleggene åpenbart er å håne historisk viktige menn :rolleyes:

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg registrerer at TS er negativ til postene. Siden poenget med innleggene åpenbart er å håne historisk viktige menn :rolleyes:

Har noen påstått det?

Skrevet
15 minutter siden, herzeleid skrev:

Har noen påstått det?

Ja, ts.

Skrevet

Sånn sett ja. Ja ganske snurrig, får håpe han kommer på bane igjen.

Skrevet

Ja huff feminister er så slemme mot menn altså! 

Syntes du det? Så bør du begynne å oppfordre deg bedre så kvinner har en grunn til å være snill mot deg ! :troest:

Anonymkode: 29a05...8f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...