Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til normalt har jeg hatt ømme bryster etter EL frem til mensen. Hadde en abort for et halvt år siden, og etter det har jeg ikke kjent noe som helst ømhet i brystene, er så bekymret for at jeg ikke har stabil syklus.. kan dette være et tegn på manglende EL?

Anonymkode: ed8c1...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg er det er tegn på at jeg ikke har hatt EL, ja. Kroppen min gjør seg klar til EL med EL-slim og stikninger og hele pakka, men dersom jeg ikke får ømme brystvorter etter et par dager, så kan jeg som regel regne med at egget ikke har sluppet.

Men da får jeg jo heller ikke mensen, så dersom du har regelmessig mens, vil det være nærliggende å tro at du også har EL. 

Anonymkode: 8e2d4...b45

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg er det er tegn på at jeg ikke har hatt EL, ja. Kroppen min gjør seg klar til EL med EL-slim og stikninger og hele pakka, men dersom jeg ikke får ømme brystvorter etter et par dager, så kan jeg som regel regne med at egget ikke har sluppet.

Men da får jeg jo heller ikke mensen, så dersom du har regelmessig mens, vil det være nærliggende å tro at du også har EL. 

Anonymkode: 8e2d4...b45

Jeg har hart bittelitt slim, og tydelige smerter på EL men disse brystene er aldri ømme i det hele tatt.. mensen får jeg, men ikke regelmessig..

Skrevet

Og hvordsn vet du at egget ikke har sluppet disse gangene?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordsn vet du at egget ikke har sluppet disse gangene?

Fordi mens er en konsekvens av eggløsning der det døde egget spyles ut av kroppen, før et nytt dannes.

Anonymkode: 13855...f3f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi mens er en konsekvens av eggløsning der det døde egget spyles ut av kroppen, før et nytt dannes.

Anonymkode: 13855...f3f

Så hvis jeg har mensen så har jeg uansett hatt EL? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...