AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Jeg ble oppringt av en dame for etpar dager siden som påstod jeg hadde vært med i en spørreundersøkelse om helse, og som belønning for det, ville hun sende meg gratis K2-vitamin. Jeg ble så sur til slutt at jeg skrek til henne i telefonen fordi hun nektet på at hun løy meg rett opp i ansiktet om at jeg hadde vært med på dette. Jeg er nemlig aldri med på noen spørreundersøkelser og vet meget godt at jeg ikke har "glemt" det slik som hun insinuerte. Vel, nok om denne hyggelige samtalen, det jeg lurer på er, hvilket firma er dette? Jeg glemte å spørre i forbannelsen. Vil gjerne advare andre om det. De ringte til meg for etpar år siden også, da var det en mann som ble helt opprørtt over hvor dum jeg var som jeg ikke ville ha GRATIS blåbærekstrakt i posten. Anonymkode: 94e42...17e 1
Arabella Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 (endret) Jeg er også plaget med slike telefoner, men jeg svarer aldri på ukjente nummere. Meldinger strømmer også inn. Se bare denne. Jeg har aldri tatt kontakt med dette firmaet: Du har en ulest melding fra: Kristian Larsen Kristian Larsen Administrerende Direktør Norges Bitcoinforening Hei (mitt navn) Takk for din kontaktforespørsel, håper alt går bra? Jeg kom over CV'et ditt online og vil gjerne snakke med deg om en stilling som vi har åpen for øyeblikket. Er det mulig at vi tar en snakk på telefonen? Testergruppen vår trenger 3 personer ekstra, fordi det er flere som har gått på ferie, (mitt navn) Har du mulighet for å bruke 5-15 timer/uka hos oss? Lønnen for 5 timer/uka ligger på 8.300 kr og utbetaling gjøres hver Mandag, eller oftere hvis du ønsker det! Du kan se på Videoen nedenfor som viser et kort sammendrag. Kan du gi oss beskjed snarest mulig om du har lyst å bli med i gruppen?Se videoen her - Klikk på linket Håper å høre fra deg snart!Kristian Larsen Administrerende Direktør - Norges Bitcoinforening Endret 6. september 2017 av Dark Angelina Deaktivert link 1
GauteS Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Du bør slette de to lenkene, de ble blokkert av programmet Malwarebytes på min maskin. Grunnen er ifølge Malwarebytes enten An attempt to download malware onto your computer An attempt to redirect you to a malicious webpage An attempt to deliver malicious advertising Stol aldri på en som skriver direktør med stor D!
Annemie Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Hei, e-posten fra Kristian Larsen/Norges Bitcoinforening er spam. Norges Bitcoin- og Blockchainforening sender ikke ut noen form for uønsket annonsering, vi sender kun viktige meldinger til våre medlemmer og de som registrerte nyhetsbrev. Vær så snill og slett det. Annemie Bergmans/ Økonomiansvarlig Norges Bitcoin- og Blockchainforening 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 57 minutter siden, Annemie skrev: Hei, e-posten fra Kristian Larsen/Norges Bitcoinforening er spam. Norges Bitcoin- og Blockchainforening sender ikke ut noen form for uønsket annonsering, vi sender kun viktige meldinger til våre medlemmer og de som registrerte nyhetsbrev. Vær så snill og slett det. Annemie Bergmans/ Økonomiansvarlig Norges Bitcoin- og Blockchainforening Slett hva? Tråden eller mailen? Anonymkode: 2f0ac...101
Annemie Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 Slett bare e-post som kommer fra de som hevder å være fra Norges Bitcoinforening. Takk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå