Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 begynte på p-piller for ca en måned siden og nå har jeg merket at jeg har lagt på meg. særlig på magen. har spist helt normalt ellers, så det kan ikke være det. skyldres sikkert p-pillene, men hvorfor har jeg lagt på meg så på magen? og hvor lang tid tar det før alt jeg la på meg er borte når jeg slutter på dem? :-?
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #2 Skrevet 16. januar 2005 Det kan skje, ja. Jeg la litt på meg etter at jeg begynte på p-plasteret. Går på det enda, så jeg kan ikke svare deg på det siste spørsmålet.
Bokalven Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 Ganske normalt å legge på seg, ja... Men etter en stund stopper man å legge på seg, jeg gjorde i hvert fall det.
Gjest Catwoman Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 etter en stund går det vel også tilbake til det normale?!
Tusseline Skrevet 17. januar 2005 #5 Skrevet 17. januar 2005 Ganske normalt å legge på seg, ja... Men etter en stund stopper man å legge på seg, jeg gjorde i hvert fall det. Jeg har også lagt på meg 2-3 kg etter jeg begynte på et nytt p-pillemerke. Men vil det gå tilbake til det normale (altså, antall kg før jeg begynte på p-pillene) eller vil jeg bli stående på mine kg som jeg nå har gått opp?
Gjest the imp Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Om man går ned igjen eller blir værende er individuelt. Men de fleste blir værende der de er etter at de har gått opp. Jeg gikk ikke ned igjen før jeg byttet p-pillemerke. Gikk opp 2-3 kg første gangen jeg ble satt på p-piller og gikk ned igjen noen år etter da jeg byttet merke. Om du trener mye og spiser sunt vil du kanskje klare å gå ned igjen. Det kommer litt an på merket. En del p-pillemerker gjør at vannet bindes lettere til kroppen og dermed legger du på deg.
Grooo Skrevet 17. januar 2005 #7 Skrevet 17. januar 2005 Jeg gikk også opp noen kilo da jeg begynte med pillene. Har ikke sluttet med dem ennå, men tror ikke det er mange som går ned bare fordi de slutter nei.
Bokalven Skrevet 17. januar 2005 #8 Skrevet 17. januar 2005 Jeg har ikke gått ned igjen. Mulig det kommer ann på merket. Jeg går på trionetta, og har gjort det ganske lenge... Kanskje på tide å bytte merke? Ikke at jeg aner hva det skulle byttes til, er nemlig veldig fornøyd ellers.
Gjest Melk Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 Jeg gikk opp, og definitivt ikke ned da jeg sluttet...
Gjest miau Skrevet 17. januar 2005 #10 Skrevet 17. januar 2005 Jeg gikk også opp noen kilo da jeg begynte med pillene. Har ikke sluttet med dem ennå, men tror ikke det er mange som går ned bare fordi de slutter nei. Jeg gikk ned 8kg på noen måneder da jeg sluttet med p-piller. Så dette er nok individuelt,ja.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #11 Skrevet 19. januar 2005 Men altså, det er jo mulig å ta av? Ikke selv "vannet", men man kan oppnå sin normale (før man begynte på p-pillene) vekt? Man tar bare mer av (fettet)......?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå