Gå til innhold

Tindermatchen slettet tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg matchet med en fra byen min, han skrev til meg men jeg svarte ikke på noen dager, når jeg begynte å ha samtale med han på tinder så slettet han tinder ganske fort å addet meg på face å sa han slettet bare tinder å addet meg på face for det ble aldri noe greie på tinder. Hva tror dere han mener? 

Jeg møtte han og han spurte om å kysse meg, jeg nektet. Han sa det var ok hvis jeg ikke ville og synes det var en fin plass å kysse på.. 

etter noen dager så hørte jeg ikke så mye fra han, for jeg virket kanskje uintressert. Han er helt gira på meg virker det som, men altså virker veldig kåt av seg også men er veldig desperat å ha meg med på et hotell en dag.. jeg sier at han ikke får noe av meg for han må jobbe for det og han sier det er greit og han flørter fremdeles.. vet ikke helt om mange menn kan være slik om de vil inn i et forhold med ei dame? 

Anonymkode: 8db17...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du 14 år eller ?

Anonymkode: d4e99...158

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du 14 år eller ?

Anonymkode: d4e99...158

Hva mener du?

Skrevet

Nei han vil ikke i noe forhold med deg det er sikkert og visst. Han behandler deg jo som en hore og prøver å få deg på hotell før han i det hele tatt vet noe om livet ditt og favorittfargen din og blitt kjent med personligheten din over tid.

Anonymkode: 0d5db...f49

• Liker 2
Skrevet

Han addet deg på facebook for å se flere bilder av deg

• Liker 1
Skrevet

Det er jo obvious at fyren bare vil få deg til sengs. Hvor gammel er han? Klassisk tilfelle at han er mye eldre enn deg og vet at han til slutt kommer til å klare å manipulere deg til å gi det han vil ha. Han kommer nok til å jobbe for det ja, det gjør de om de må.

Anonymkode: a253e...ef7

• Liker 2
Skrevet

Den fyren der tar hva som helst hvirker det som, så lenge hun puster.

Anonymkode: 6c9ce...991

Skrevet

'Du må jobbe for det'  må være det mest avtennende og kleine du noen gang kan si til en fyr 

Det er en fellesting. It takes two to tango. En mann som tar sånn prat seriøst kan ikke ha mye selvrespekt. Og det er nok som AB over her skriver. Den fyren der tar hva som helst

• Liker 2
Skrevet

Han høres helt psyko ut. Hvorfor i alle dager blokkerer du ikke en fyr som behandler deg som en hore?

Anonymkode: e693a...034

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han vil ikke i noe forhold med deg det er sikkert og visst. Han behandler deg jo som en hore og prøver å få deg på hotell før han i det hele tatt vet noe om livet ditt og favorittfargen din og blitt kjent med personligheten din over tid.

Han har spurt meg litt om ting, men kun da jeg var med han i 2 timer å gikk sammen

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han høres helt psyko ut. Hvorfor i alle dager blokkerer du ikke en fyr som behandler deg som en hore?

Anonymkode: e693a...034

Virker ikke jeg som en psyko om jeg bare blokker han helt? Han maser ikke akkurat på meg heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...