AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Det er snart 10 år siden det blei slutt mellom oss, vi har begge hatt kjærester i ettertid og jeg har det nå. Men vi hadde den beste sexen i historien! Jeg skulle ønske typen synes det var greit å ha sex med andre, jeg drømmer om at han tar meg med den perfekte pikken sin utrolig ofte.. Jeg vet han savner meg og sexen vår også da jeg har hørt fra vennene hans at han ligger rundt fordi han ikke finner noen som meg.. Anonymkode: bd5b5...3f5
VolvoV70 Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Synes synd på din nåværende mann, ettersom du heller tenker på exen din og hvor bra sex dere hadde sammen for 10 år siden.. Hvis du hadde vært min partner så hadde jeg gjort det slutt og dratt med en jævla gang ...... 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Samme her. Men jeg har da vært singel og ikke hatt noe sex siden min ekskjæreste som det ble slutt med for over 1 år siden. Aldri hatt så bra sex. Anonymkode: 514af...261
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Sex med nåværende mann er bra, men sjeldent. Han har langt ifra like stor appetitt som meg, dessverre, men er en mye bedre kjæreste enn eksen.. Så vil aldri tilbake i et forhold med han.. Ts Anonymkode: bd5b5...3f5
Ronaldo85 Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex med nåværende mann er bra, men sjeldent. Han har langt ifra like stor appetitt som meg, dessverre, men er en mye bedre kjæreste enn eksen.. Så vil aldri tilbake i et forhold med han.. Ts Anonymkode: bd5b5...3f5 Du kan ikke få i både pose og sekk dessverre. Vær glad du har opplevd både god sex og et bra forhold, separat. Mer enn det de fleste opplever.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå