AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #41 Del Skrevet 7. september 2017 6 timer siden, penny_ skrev: Så Sintef tar feil? Jeg skjønner jo at porselenet holder like lenge, men festet osv er jo noe annet. Ja, hvor de tar disse tallene fra hadde jeg likt å visst. Anonymkode: e3de5...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 7. september 2017 #42 Del Skrevet 7. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvor de tar disse tallene fra hadde jeg likt å visst. Anonymkode: e3de5...8bf Hva er din kilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #43 Del Skrevet 7. september 2017 1 time siden, penny_ skrev: Hva er din kilde? Har jobbet i VVS-bransjen i over 30 år. Anonymkode: e3de5...8bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #44 Del Skrevet 7. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vært inne og sett på de moderne gulvstående? Det virker ikke slik... De som selges i dag ser ganske mye bedre ut enn åttitallsdoene. Anonymkode: 2d56c...a02 Nemlig. Har en slik selv og den ser hvert fall ikke eldgammel og umoderne ut. Enig i at de gamle fra 80 tallet ser umoderne ut, men ikke de nye Anonymkode: ae112...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #45 Del Skrevet 7. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vært inne og sett på de moderne gulvstående? Det virker ikke slik... De som selges i dag ser ganske mye bedre ut enn åttitallsdoene. Anonymkode: 2d56c...a02 Nei, jeg innrømmer glatt at mine synspunkter er basert i hva jeg tenker fra før, jeg gadd ikke å surfe på toalett-utvalget på noen nettsider før jeg kom med min mening 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nemlig. Har en slik selv og den ser hvert fall ikke eldgammel og umoderne ut. Enig i at de gamle fra 80 tallet ser umoderne ut, men ikke de nye Anonymkode: ae112...dd2 Hvis den som er ble lenket opp tidligere her er representativ for de dere mener ser nye og moderne ut og med rene linjer, så synes jeg personlig at den typen ser enda verre ut enn de fra 80-tallet - den så for meg ut som om den var fra 60-tallet.. (Selvfølgelig uten noen som helst forankring i kunnskap om hvordan toaletter så ut på 60-tallet, poenget er bare at i min bok så den ikke moderne ut i det hele tatt. Fortsatt utdatert) Så smaken er nok fortsatt som baken.. Anonymkode: 71b32...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 7. september 2017 #46 Del Skrevet 7. september 2017 Synes vegghengt ser veldig bra ut og har hatt lyst på det når vi har fiksa opp bada, men så har vi et familiemedlem på ca 150 kilo.. såeh.. jeg har ikke turt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå