Gå til innhold

Han kalte meg "hard to get"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyren jeg dater kalte meg hard to get. Hvordan skal jeg tolke dette? Negativt eller positivt ladet? Fyren har ikke turt å kysse meg engang så jeg vet ikke hvor han vil hen..

Anonymkode: 79c24...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positivt, betyr at du ikke flyr rundt med masse mannfolk

Anonymkode: 766f5...624

Skrevet

Du er vel vankelig, lite tilgjengelig synes han?

Anonymkode: d0646...f29

• Liker 2
Skrevet

Ville bare spurt han. 

Det er ikke den mest positive tingen sånn egentlig da det insinuerer at du spiller spill, om det ble brukt på den mest vanlige måten.

Anonymkode: a1f82...553

• Liker 1
Skrevet

Han sa vel ikke at du er "hard to get" - for det er det ikke noe som heter, men uttrykket er "play hard to get" - altså at man holder igjen og ikke lar mannen få det for lett, men må jobbe for det. Kan faktisk være en effektiv taktikk, men ikke så pent å beskylde deg for det nei.

Anonymkode: 6869e...341

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det betyr vel at han synes at du gjør deg litt kostbar. Jeg har blitt fortalt dette også og jeg vet for å være ærlig ikke om det stemmer :P Jeg blir som regel ikke skikkelig på og interessert før damen viser at hun bryr seg. Før det skjer viser jeg moderat interesse. Ikke fordi jeg spiller spill, men fordi at jeg blir ikke giret av damer som er halveis interessert eller som bare flørter for gøy. Det kan være gøy en liten stund, men så vil jeg se mer fra henne. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Jeg leker ikke hard to get, er det.

Slike kommentarer fortjener et slikt spørsmål: " Hvorfor mener du det " ?

Du må spørre han som sa det, ikke fremmede på nett.

Anonymkode: 99547...a93

Skrevet

Det betyr at han ikke får vibbene av at han er velkommen til å kysse deg. Han sier det for å prøve å få deg til å snart gi etter og kaste deg over han for han begynner å bli lei av å vente.

Anonymkode: 752f4...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...