GLADIATORE Skrevet 6. september 2017 #21 Skrevet 6. september 2017 Det står en liten iguana og ser på meg imens jeg skriver på min PC. Jeg tror både han og jeg lurer på hva FF er for noe? Female to female? Finding forest? Funding Frockaobama? Hva?
SlemUlv Skrevet 6. september 2017 #22 Skrevet 6. september 2017 1 time siden, GLADIATORE skrev: Det står en liten iguana og ser på meg imens jeg skriver på min PC. Jeg tror både han og jeg lurer på hva FF er for noe? Female to female? Finding forest? Funding Frockaobama? Hva? fuck friend.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #23 Skrevet 6. september 2017 Jo takk for mange fine svar Jeg ser jo at det egentlig ikke er umoralsk i seg selv, men nå har jeg siden jeg ble født blitt oppvokst med "alt kommer frem for en dag" som vil tilsi at alt jeg gjør som er "galt" vil forfølge meg for resten av livet... Skikkelig tåpelig og det er jeg klar over, men jeg er livredd å for eksempel møte en fremtidig jobbkollega eller sjef på denne måten og bli dømt. Er det noen som har slitt med slike valg i ettertid? Ts Anonymkode: 8b255...f02
GLADIATORE Skrevet 6. september 2017 #24 Skrevet 6. september 2017 5 timer siden, kattepusen skrev: fuck friend.. Aha.. Hvem vil ha en sånn? Jaja;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå