AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Jeg høres sikkert usmakelig overflatisk ut her. Jeg er 33 år, skilt og på markedet for å finne en kjæreste. Chatter da med en mann i midten av 30 årene, uten barn, som viser bilde av seg selv i bar overkropp med en stor tattoo av et fotballag på brystet?🤤 Er det bare meg, Eller er dette litt spes?😂 Anonymkode: c184b...bee 3
Maleficenta Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg høres sikkert usmakelig overflatisk ut her. Jeg er 33 år, skilt og på markedet for å finne en kjæreste. Chatter da med en mann i midten av 30 årene, uten barn, som viser bilde av seg selv i bar overkropp med en stor tattoo av et fotballag på brystet?🤤 Er det bare meg, Eller er dette litt spes?😂 Anonymkode: c184b...bee Litt spes ja vil jeg si 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Turn-off for meg. Anonymkode: 05eb0...5ba 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Hvilket fotballag da? Engelsk fotballag😂ts Anonymkode: c184b...bee
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 For meg er det turn off. Det å være med en blodfan av fotball, er et gedigent turn off for min del. Må være sykt spesiell ellers for å tolerere det. Menn med fotballskjerf på, mens de sprader rundt i sentrum, etter å ha sett en kamp på storskjerm i en bar.. vet ikke hvorfor, men jeg rynker på nesa av det. Det er bare noe jeg ikke takler overhode. Det er tre ting som er skikkelig turn off for min det. Blodfan av fotball. De som elsker metal/Hardrock og går kledd i svart ala mc folk med dårlig musikksmak. Volvo, caps fra felleskjøpet og som henger med smårips på essoen. Som attpåtil har en boks tuborg i hånden og en gedigen snusklase som henger halvveis utav leppa. Også kjent som harry. Fotball er den ene tingen som kan kanskje oversees, dersom personen er drømmemannen og perfekt ellers. Og han kan holde fotball langt unna mitt åsyn. Vil ikke se et skjerf eller skjorte til et fotballag. Vil ikke høre lyden av fotball. Da er det rett ut. Selv drømmemannen kan ikke ha en tatovering som er fotball relatert, nei takk. Anonymkode: 1f34d...66b 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #8 Skrevet 5. september 2017 Nei det er ikke bare deg. Det er jævlig spes. Barnslig og turnoff. Men ja, ting som virker smart i ungdommen kan vise seg å være et uklokt valg, jeg har også en fæl tatovering jeg angrer på som kjæresten min syntes er turnoff . Anonymkode: dc3b0...f28 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #9 Skrevet 6. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke bare deg. Det er jævlig spes. Barnslig og turnoff. Men ja, ting som virker smart i ungdommen kan vise seg å være et uklokt valg, jeg har også en fæl tatovering jeg angrer på som kjæresten min syntes er turnoff . Anonymkode: dc3b0...f28 Men denne tattoveringen er relativt ny ser det ut til😂ts Anonymkode: c184b...bee
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #10 Skrevet 6. september 2017 Nordmenn som er mer levende opptatt av engelsk fotball enn de fra lav arbeiderklasse I de byene lagene er fra, er skikkelig sært. Det er som om de er fan av kulturen, ikke laget. Og det er den store turn offen. Det er så lavpanna å drikke, brøle mot en skjerm og true supportere av andre lag med bank. Er du fan av fotball så klarer du vel å respektere at noen støtter et annet lag, ellers ville det nære vært ett lag og sporten hadde vært død. Så disse som vil banke andre fordi de har feil farge eller heier på feil lag, er en stor del av engelsk fotball. Og nordmenn som følger dette tenker jeg mangler noe vesentlig i hodet sitt. Anonymkode: 7ea18...53a 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #11 Skrevet 6. september 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nordmenn som er mer levende opptatt av engelsk fotball enn de fra lav arbeiderklasse I de byene lagene er fra, er skikkelig sært. Det er som om de er fan av kulturen, ikke laget. Og det er den store turn offen. Det er så lavpanna å drikke, brøle mot en skjerm og true supportere av andre lag med bank. Er du fan av fotball så klarer du vel å respektere at noen støtter et annet lag, ellers ville det nære vært ett lag og sporten hadde vært død. Så disse som vil banke andre fordi de har feil farge eller heier på feil lag, er en stor del av engelsk fotball. Og nordmenn som følger dette tenker jeg mangler noe vesentlig i hodet sitt. Anonymkode: 7ea18...53a Du har ikke vært på fotballkamp i England, skjønner jeg? Det store flertallet som går på fotballkamp i England er superentusiastiske, synger og lager fantastisk stemning på stadion - jeg er IKKE fotballinteressert overhodet, men nettopp kulturen rundt er det som er så flott med engelsk fotball. Det du beskriver er hooligans, som er et lite mindretall, ikke den jevne fotballentusiast (det kryr til og med av både unger og gamle bestemødre på kamp!). Jeg kjenner mange fotballsupportere, både i Norge og England, og ikke én av dem oppfører seg som du beskriver. Til TS; jeg personlig synes tatovering er litt harry (mye mer enn fotballinteresse!), så det hadde vært problemet for min del , ikke fotballentusiasmen, men om fyren ellers er grei kan jeg ikke se at det skal være en dealbreaker. Anonymkode: d7b6d...d83 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #12 Skrevet 6. september 2017 Herregud, hvor har det blitt av kjærligheten? Anonymkode: e3432...0f7 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #13 Skrevet 6. september 2017 Syntes det er mange som har tatovert fotballlag eller tekster som er fotball relatert. det er vel greit å finne ut hvordan han er uavhengig av tatoveringen. Kjenner mange med div tatoveringer som er fantastiske personer. Anonymkode: cae54...a95 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #14 Skrevet 6. september 2017 Jeg tror ikke noe på det. Anonymkode: 34847...423
Nemigirl Skrevet 6. september 2017 #15 Skrevet 6. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hvor har det blitt av kjærligheten? Anonymkode: e3432...0f7 Kjærligheten har da ikke forsvunnet? Saken er bare at når du velger å tatovere en svær tatovering av et engelsk fotballteam over hele brystkassa sier det mye om deg som person. Mener du seriøst at du ikke bryr deg overhodet om en persons interesser, pengebruk (inntekt versus forbruk), politiske ståsted, religiøse oppfatninger, familiære konstellasjoner m.m.? I så tilfelle lurer jeg på hva du mener egentlig bør bety noe? 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. september 2017 #16 Skrevet 6. september 2017 Bare det ikke er Man.U eller Chelsea, så burde det gå greit
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #17 Skrevet 6. september 2017 Vet du at det er ekte tatovering, og ikke bare fake for anledningen? Jeg hadde forøvrig ikke kunnet vært sammen med en med en slik tatovering. Anonymkode: 3f856...f13
annebanane Skrevet 6. september 2017 #18 Skrevet 6. september 2017 Første tanken som slår meg da er at kan bli hakket mer fotball i et fremtidig liv enn jeg har lyst på. Iallefall om den ser ny ut! Synet ikke logo-tatoveringer er så fint heller, men liker jeg fyren så overser jeg det. Kan jo håpe at det kommer noen andre tatoveringer rundt som demper den aktuelle
daemonia Skrevet 6. september 2017 #19 Skrevet 6. september 2017 Det sier mer enn nok for min del. Det blir reise på fotballkamper, sitte på pub og se på fotball, sitte og skrike til TV under fotballkamp, og ellers nedprioritere fornuftige ting til fordel for fotball. Jeg hadde kutta kontakt med ham. Men det er fordi jeg kjenner til de som er i overkant fotballinteressert. Og han er mer enn som så. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #20 Skrevet 6. september 2017 Ts her. Takker for alle svar! Det er igrunn litt godt og se at det ikke bare er meg som synes sånt er turn of🙈Synes det rett og slett er barnslig med en sånn type tatovering når mannen er i midten av 30 årene. Han hadde av samme laget på en annen kroppsdel også visstnok😂(ikke deeeeer) .Elsker menn med tattoos, men sånne tullete greier blir helt feil for meg. Jeg elsker rødvin og sjokolade, skulle jeg da tatovert en vinflaske på ryggen og en Japp på brystet?😅Nei, tror ikke det. "relasjonen" ble avsluttet. Anonymkode: c184b...bee 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå