Gå til innhold

ICSI

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en vellykket runde med ICSI med klaff på første forsøk, og skal nå i gang med barn nummer 2. Er veldig spent på om vi er like heldige denne gangen. 

Dere som hadde klaff på første forsøk, hvordan gikk det med nummer 2? Oppgi gjerne grunnen for at dere må ha behandling, siden det kan være veldig relevant for om det lykkes eller ei.

Anonymkode: f7963...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt en vellykket runde med ICSI med klaff på første forsøk, og skal nå i gang med barn nummer 2. Er veldig spent på om vi er like heldige denne gangen. 

Dere som hadde klaff på første forsøk, hvordan gikk det med nummer 2? Oppgi gjerne grunnen for at dere må ha behandling, siden det kan være veldig relevant for om det lykkes eller ei.

Anonymkode: f7963...8d8

Hadde riktignok IVF og ikke ICSI, men vi laget eldstemann på første forsøk. Vi er uforklarlig barnløse. Jeg har litt mangelfull syklus, men ble heller ikke gravid på ørti pergokurer selv om jeg fikk eggløsning av dem.

Vi startet med søskenforsøk for et drøyt år siden. Siden det har jeg  hatt ett avbrutt forsøk, to negative, ett med positiv test som endte i SA, og et nytt positivt nå som jeg håper holder (5+1). Så dessverre er veien til andremann litt mer humpete for oss! Trøster meg med at 3 av 5 fullførte forsøk tross alt har endt med positiv test, og håper vi bare var uheldige sist da jeg mistet.

Jeg håper det klaffer like lett som første gang for dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ICSI og lyktes på 1. forsøk. Nestemann var ikke like lett, hadde ett avbrutt pga ingen sædceller (oppdaget samtidig med egguthenting, så de eggene ble kastet 😢), ett negativt og så ett positivt forsøk som resulterte i en lillebror 😀 Det ble mer enn 7 år mellom eldste og yngste, men likevel ble det helt perfekt!

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVF, ikke ICSI her og. Første barn på første forsøk. Hadde to negative fersk og et negativt fryseforsøk før vellykket frys med nestemann. Årsaken til barnløsheten er endometriose hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...