AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Noen som har spist på Jamie Oliver i Norge? Jeg har prøvd på Gardermoen et par ganger, men det har alltid vært for lang kø. Er det verdt pengene (og ventetiden)? Noen retter å anbefale? Anonymkode: 48183...0d5
clyde Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Maten er stort sett helt grei, man betaler for mye i forhold til det man får synes jeg. Da bør du heller spise der i utlandet hvor det koster mindre.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Jeg har vært på den på Aker Brygge. Kjedelig og ganske smakløs pasta, og veldig lang ventetid. Opplevde det også som ganske dyrt. Men, dette var ti dager etter åpningen. Jeg vil ikke gå dit igjen. Anonymkode: f5ba5...1a4
Christiane_W Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Jeg har bare vært på den på Aker Brygge og det var helt greit, men ikke noe mer. Var lang ventetid, både på å få bestilt og før maten endelig kom på bordet. Jeg spiste ravioli fylt med ricotta og spinat i en tomatsaus. Pastaen og fyllet var godt og passe kokt, men sausen var smakløs og svømte i olje. Mannen min er glad i lammekjøtt og bestilte lammekoteletter. Det var en gedigen skuffelse. "Kotelettene" var tre små kjøttstykker som var stekt veldig ulikt og tilbehøret var kjedelig. For 350 kroner var det en skikkelig "ripoff". Vi har ingen planer om å spise der igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Hvor lenge er lang ventetid? Sånn med tanke på hvis man vil spise på Gardermoen og rekke flyet. Anonymkode: 48183...0d5
Ild Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Spiser jevnlig på den på gardermoen. Maten er helt grei og helt greit priset til å være flyplass-mat, ville aldri spist der ellers. Hvis jeg har 45 min til boarding går det greit, men da bestiller jeg i det jeg setter meg og ber om regningen når de tar av bordet (eller så går jeg bort og betaler) Har prøvd burger, pizza, salat med grillet kyllingfilet.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 Har hvert på aker brygge sin 2 ganger og totalt misfornøyd begge gangene. Første gang var rett etter åpning. Ventet 1 time på maten både forrett og hovedrett. Når det kom var det en skuffende porsjon. Jeg spiste carbonara og partner pizza. Begge var smakløse. Jeg blir raskt mett å spiser så å si aldri opp maten min. Men denne pastaen forsvant på noen biter og da er det VELDIG lite mat. Tok en evighet å få regning, og nei uff forferdelig. Tenkte jaja kanskje de sliter litt i oppstartsfasen, så valgte derfor å dra en annen gang med en venninne som gjerne ville prøve. Like ille andre gang. Tok også nesten 1 time før vi fikk forrett og hovedrett. Pluss etter 1 time kom kun en hovedrett, og min var glemt. Var tydelig at de hadde glemt å slå inn maten. Når jeg klagde å spurte etter maten vår kom den ganske kjapt. Bestilte papardelle og jeg valgte å ikke spise noe særlig da den var hard og smakløs. Siden har jeg ikke hvert der. Ikke planer om det i nærmeste fremtid heller Overpriset, smakløst og elendig service. Nå vet jeg ikke hvordan ventetiden på gardermoen er, men om den ligner aker brygge sin så mister du flyet om du ikke har minst 3 timer til rådighet. Men ikke verdt det for maten. Anonymkode: c1b39...160
Anglofil Skrevet 6. september 2017 #8 Skrevet 6. september 2017 (endret) Har vært innom på Gardermoen, og det var helt greit. Små porsjoner, som jeg egentlig ikke ble mett av. Prisen til å være Gardermoen var ikke så ille, men med tanke på at man fikk så lite mat så var det egentlig ikke så billig. Har vært innom flere steder i UK, og der har porsjonene vært større, så jeg ble ganske skuffa da jeg besøkte den på Gardermoen. Mvh Yvonne Endret 6. september 2017 av Yvonne
Aule Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 Jeg går forbi Jamie Oliver på Aker Brygge par-tre ganger i uka, og det er alltid mye folk der. Så med mindre de lever på cruiseskip-turistene må de gjøre noe riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå