spenol Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Dyrlegen måtte dessverre avlive min gamle, kjære og høyt elska katt fordi hun hadde en sykdom de ikke kunne gjøre noe med. Jeg sa egentlig at jeg ønsket at de skulle foreta felleskremering, for så å gravlegge henne på en felles minneslund. Men nå lurer jeg litt på om jeg angrer på det. På den ene siden vil jeg ikke ha noen urne i huset mitt etter henne, ei heller et slikt askesmykke. Det blir for vondt. Jeg vil ha det på avstand. Jeg kan heller ikke tenke meg å ha en "gravplass" i hagen. Men jeg kan ikke komme på et egnet sted hvor jeg kunne gravlagt urnen, eller et sted å spre asken. Jeg tenkte på felles gravlegging fordi da får jeg det på avstand, og det synes jeg egentlig er godt å tenke på. Men så får jeg litt dårlig samvittighet overfor henne også. Det er så vanskelig! Er det "dårlig gjort" å la henne bli gravlagt med andre dyr? 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Det er selvsagt ikke dårlig gjort Anonymkode: d77b8...baf 1
Gjest -Willow Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Absolutt ikke. Det er tydelig at katten din betydde mye for deg, og da vil jeg tro at den følte og visste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå