Gå til innhold

The village (obs:denne tråden avslører hele poenget!!!!)

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Noen som har sett den? Så den i dag... Synes det var spennende en god stund, men at slutten var teit. hater når det bare ender sånn uten at ting blir fiksa på liksom :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så den på fredag. Filmen var litt for spesiell etter min smak, liker ikke sånne filmer. De må være litt mer rett på sak. Og helt enig med deg- slutten var elendig! :roll:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Kan noen fortelle meg i grove trekk hva den handler om?

Jeg takler også å få viteslutten, siden jeg ikke tør å se den. Har sett reklame på tv. :ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet

du vil ikke vite slutten, for det er hele filmen. Den er ikke en grøsser, den bare er fremstilt sånn. Ingenting skummelt med den, man kvepper kanskje 1 gang, og resten er bare spennende. Mer en mysterie-film enn noe annet egentlig! Se den, den er bra om du ser den med et åpent sinn (og ikke synes filmer er dårlige bare fordi de ikke slutter slik man vil eller tror, men kan se at det faktisk er et vanvittig kuult manus og en bra historie).

Gjest Lilleulv
Skrevet

Synes det var en bra historie og filmen var spennende også. Men takler ikke sånne slutter som det der jeg :-? Følte det var en halv film liksom...

Skrevet

så den idag jeg. og ble ganske skuffa, sto jo at den var en thriller. og den var jo nesten ikke skummel engang. men hadde nok likt den bedre hvis jeg ikke hadde hatt så høye forventninger. veldig spesiell film egentllig..

Skrevet

Synes den var kjedelig.... spennende i kanskje totalt 15 sek.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ble også skuffa over spenningsnivået. På traileren så det ut som det var noe helt sykt som skjedde liksom... også var alt bare fake. jaja...

Skrevet

Hehe noen burde skrive en spoilerlapp på denne tråden... :wink:

Synes filmen var bra jeg. Godt manus og en liten vri på slutten. Er ikke alle som liker tvister på slutten av en film da, men 80-tallets filmmanus er over, og 2000-tallets overraskelser skal spre seg på lerretet.. :sjarmor:

Skrevet

Enig med Wodan. Sjelden man kommer over en thriller som faktisk klarer å overraske. Det klarte The Village, i alle fall med meg...

Skrevet

Synes The village var en bra film, men enig med Lilleulv ang. slutten. Ble litt skuffet over at alt bare var juks..

Skrevet

Jeg syns det var er kjempebra film og slutten gjorde jo alt! Det at den slettes ikke var slik man trodde var en høydare og slutten var da ikke skuffende - det lå mye bak det valget som ble foretatt der.

Gjest Lilleulv
Skrevet

endra litt på tittelen på tråden jeg da, så vi ikke ødelegger for noen :)

Gjest Revenka
Skrevet

The Village er jo på et vis en kjærlighetsfilm også. Jeg syns ikke det er en grøsser i det hele tatt, litt spennende bare. Traileren er helt feil fremstilt syns jeg. Men verd å se fordi han joaquin Phoenix (han som spiller Lucius Hunt i filmen) er rålekker :)

Skrevet

hehe revenka, da må du se Ladder 49.. Ganske bra film =)

Men jeg foretrekker filmer som har en vri på slutten.. Blir kjedelig med straight forward filmer.. De blir som regel reddet av en hel haug av effekter da.. ;)

Gjest Revenka
Skrevet
hehe revenka' date=' da må du se Ladder 49.. Ganske bra film =) quote']

Det har jeg tenkt til ja, må bare finne noen som vil se den sammen med meg. Jeg kan jo selvfølgelig gå og se den alene. Samboeren var ikke interessert i den.

Skrevet

uffe da... :-( Kunne sett den en gang til, men Tr.heim er langt unna :wink:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det er ikke Shyamalan's (eller hvordan det staves) feil at filmindustrien og de som sitter på rettigheter og "grunkene" velger å fremstille filmen som en grøsser eller thriller på trailerene, når han står bak kassa-suksessen "den sjette sansen". Han er bare offer for sin egen hore-industri.

Når det er sagt, om man ser filmen i lys av seg selv og ikke i lys av trailere eller sjanger-stempling, er filmen genial, vakker, tankevekkende, med moral, kjærlighet og er veldig spennende.

Synes folk er for..sau i hodet. "Bæ bæ, å en thriller..bæ bæ..nei det var jo ikke det! Bæ bæ, dette var en dårlig film."

Folk har ikke evnen til å kjenne igjen en god film om den så sitter og plukker nesehåra dems ut med rota..

Knurr!

Skrevet
Det er ikke Shyamalan's (eller hvordan det staves) feil at filmindustrien og de som sitter på rettigheter og "grunkene" velger å fremstille filmen som en grøsser eller thriller på trailerene, når han står bak kassa-suksessen "den sjette sansen". Han er bare offer for sin egen hore-industri.

Når det er sagt, om man ser filmen i lys av seg selv og ikke i lys av trailere eller sjanger-stempling, er filmen genial, vakker, tankevekkende, med moral, kjærlighet og er veldig spennende.

Synes folk er for..sau i hodet. "Bæ bæ, å en thriller..bæ bæ..nei det var jo ikke det! Bæ bæ, dette var en dårlig film."

Folk har ikke evnen til å kjenne igjen en god film om den så sitter og plukker nesehåra dems ut med rota..

Knurr!

AMEN! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...