lovelycoldmornings Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Noen som har gode erfaringer med makeup mekka? Eller vet om noen andre (billige) sider med bra sminke.
Solivagant Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Mascaraene jeg har prøvd derfra er grusomme, men har noen venninner som er veldig fornøyd med andre ting fra Makeup Mekka. Av billig sminke synes jeg NYX har mye bra, da leppestifter, setting spray og pudder. Fås kjøpt på Cubus, HM, Bli vakker, Coverbrands. Beauty UK synes jeg har gode leppestifter, fås kjøpt på Bli Vakker. Ellers kan du sjekke ut feelunique.com, gode merker til billigere priser.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Jeg er dritfornøyd med mascaraene derfra og mineralpudder Anonymkode: aca9e...426
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Kanskje jeg som har vært heldig? Kajal/kohl blyanter, den blanke liplineren deres er et funn. Lipgloss type flytende har vært "value for money". Noen av leppestiftene har vært veldig tørre (greie å legge, men ikke saftige nå de var lagt). Ikke hatt noe å klage på nå det gjelder mascaraene heller Anonymkode: 9dbfb...4a8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Jeg kjøper IKKE flere produkter derfra. Har kjøpt derfra ca 10-15 ganger fordi jeg har blitt lurt av tilbudene deres. Mascaraen sværter av innen en time eller to så ser man ut som en pandabjørn, jeg begynte så å bruke den vannfaste mascaraen deres og begge gir bra effekt, men vippene mine har blitt nesten halvparten så korte av å bruke mascaraen dems i 2-3 måneder. Ingrediensene er virkelig ikke bra, selvom det gir effekten av et bra resultat der og da. Samme gjelder pudderne og foundation dems. Ser bra ut etter påføring, men etter noen uker med bruk av pudderne (mineral pudderet, HD setting pudderet og saphire pudderet) var porene mine grove som manne-porer , hadde tørr og gusten hud (har vanligvis litt fet og flott hud) og urenhud! Alle prøvd i hver sine epoker og ikke samtidig så jeg vet at hvert enkelt av pudderne trigget den dårlige effekten hver for seg. Foundationen ser kjempebra ut men ga meg kviser etter bare et par dager i bruk. Jeg har aldri kviser så jeg merket veldig godt at det kom fra produktet og ikke var tilfeldig, og jeg har også prøvd foundationen flere runder, altså prøvd i noen dager, fått kviser, ventet noen uker, prøvd på nytt, fått kviser osv. Øyeskyggen er helt grei, god pigmentering og sitter helt okei på. Lip balmene er deilige og gode på, men gir også tørre flassete lepper etter en dag. Hmm ja hva mer... De falske øyevippene ser bra ut, men er limt fast ganske godt i boksen de kommer i så de har lett for å bli ødelagt når man tar de opp før man får tatt de på, og øyevippelimet stivner i tuben om man ikke bruker tuben på et par uker. Da mener jeg ikke bare ved tuten men inni hele tuben. Eneste jeg fortsatt bruker derfra er en neglelakk, men med tanke på de billige dårlige ingrediensene som er i alle produktene dems (som er grunnen til at de også kan selge så billig) så er den sikkert ikke sunn for neglene i lengden den heller... Jeg kjøpte mye derfra før og for alt var så billig så tenkte jeg det ikke gjorde så mye om fargen for eksempel ikke passet osv. Men innså fort at det er en grunn til at folk "gidder" å investere i dyr sminke, fordi det ødelegger ikke huden og vippene med tiden på den måten billigprodukter gjør. Da er faktisk merker som føres på HM , som maybelline og loreal bedre. Men spør deg selv; er det best å spare penger på billig sminke nå, som på sikt gjør at du vil kreve mer intens og proff, dyr hudpleie, eller investere i kvalitetssminke nå, og gjøre at huden holder seg i ti-femten år lengre enn ved bruk av billigsminke? Jeg angrer ikke et sekund på at jeg lærte meg å si nei til fylla to ganger, og heller bruke de pengene på en kvalitetsfoundation og bronzer som holder i mange mange måneder. Anonymkode: a6626...7c3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 Foundationen der tåler jeg ikke om den kommer under øynene, da svir det. Har ikke fått verre hud av pudderet og vippene mine har faktisk blitt lengre av mascaraee. Jeg bruker den rosa false lash og den svarte 5x .. Husker ikke navna. Smitter ikke hos meg ig selv om jeg stadig glemmer å fjerne på kvelden så har vippene øikevel blitt lengre uten mascara. Anonymkode: aca9e...426
Gjest Khloe Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 Jeg kjøpte litt sminke derfra for en stund tilbake, men gjør det nok ikke igjen. Først var det mineralpudderene. De så greie ut rett etter påføring, men la seg i tørre partier og oksiderte kraftig ut over dagen. Så de var absolutt ikke verdt det. Det jeg reagerte mest på var leppestiftene deres. Og med reagere, så mener jeg virkelig REAGERE. Jeg fikk store munnsår i munnvikene og leppene føltes ut som de var forbrent. Jeg gikk en periode uten å bruke dem for å forsikre meg om at det ikke var noe annet, men jeg fikk akkurat samme reaksjon senere. Nå kan det bare ha vært meg som ikke har tålt en spesiell ingrediens, men jeg har aldri opplevd lignende med annen sminke, og jeg har prøvd MYE. Så blir nok aldri gjenkjøp for meg, desverre. Men jeg kan faktisk anbefale NYX. Hudsminken er jeg litt skeptisk til på grunn av urenheter, men på leppe- og øyenprodukter er de supre!
Djungelvrål Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 BB ceam, rævva, dekket ikke noen ting Hvit/nude eyeliner, var så hard at det ikke var nubbesjans å få et glimt av farge på våtlinjen. Maskara, rosa tube. Altfor myk kost, pandaøyne etter et par timer Grønn primer, blir gjennomsiktig på huden og gjør ingenting som helst Highlighter, ok Leppepomade bringebær, lukter absolutt ingenting men ok og er brukt opp. Kommer ikke til å bestille noe mere derfra, dårlig.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 Jeg er fornøyd med leppestifter , øyebrynspalett og eyelinere. Syns maskaren er grei, men har en jeg liker mye bedre. Pudder, foundation, consealer osv funker ikke. Anonymkode: 7f5e5...475
Djungelvrål Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 Noen som har prøvd kostene? Tenker mest på blush, bronzer og pudderkoster.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 Ingrediensene er skadelige, bare finn en kosmetisk ingredienser lite "ingredients to avoid in makeup" og omtrent alle ingrediensene til makeup mekka er på den lista! Anonymkode: 46c90...59a
Salka Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 (endret) 4 timer siden, Mystix skrev: Noen som har prøvd kostene? Tenker mest på blush, bronzer og pudderkoster. Jeg kjøpte en pakke med tre sånne ovale børster da det var på tilbud, de er ganske gode syns jeg. Øyebrynspudderkosten er også god. Ellers har jeg prøvd ganske mye derfra med varierende resultat. Foretrekker egentlig dyrere sminke, men lar meg ofte lure av tilbudene deres. Ting jeg har likt er: Blotting papers: de beste jeg har prøvd! Helt supre! Flytende leppestifter, de eneste flytende leppestiftene som ikke har tørket ut huden min. Børstesåpe i rund boks Concealer i liten tube, super under øynene og veldig drøy Øyebrynspomade, like god som Anastasia sin. Øyebrynsmascaraen, triple action primer og pore minimizer primer er helt OK. Øyenskyggene er pene, men dårlig pigmenterte Ræva produkter: Settingpudder, helt grusomt, skikkelig orange i fargen, knusktørt og guffent Øyebrynspenn, knakk med en gang Mascaraene, ser fine ut først, men blir panda bare man gjesper eller er ute i frisk luft Vanlige leppestifter og lipgloss: smakte såpe Kremblush: Grusom farge og ekkel å smøre på Micellarvann og renseservietter, sved som bare rakkern Primer på rund boks, satans verk! Var som å smøre sparkel på huden. Jeg har også en highlighter i pudderform, øyebrynspudder, vippeprimer og leppeprimer, men de er ikke prøvd enda. Endret 8. september 2017 av Salka
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 På 7.9.2017 den 21.58, Mystix skrev: Noen som har prøvd kostene? Tenker mest på blush, bronzer og pudderkoster. Kostene er for grove i busten. Anonymkode: 73cfc...81b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #14 Skrevet 10. september 2017 Den amatørmessige blandingen av norsk og engelsk på nettsiden deres gir heller ikke noe godt inntrykk. Anonymkode: 73cfc...81b
Persephone Skrevet 10. september 2017 #15 Skrevet 10. september 2017 På 7.9.2017 den 21.58, Mystix skrev: Noen som har prøvd kostene? Tenker mest på blush, bronzer og pudderkoster. Jeg har prøvd en del av øyekostene deres og liker dem veldig godt! Super kvalitet, og den som ligner på Mac 217 er kjempebra! Ser ikke forskjell på hvilke koster jeg har som er de fra Makeup Mekka og hvilken som er Mac 217. Ellers har jeg prøvd di ovale kostene deres. Ingen favoritt, men de kan brukes til noen ting da. Ville ikke kjøpt dem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå