AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Vet at dette er en ubetydelig ting, men jeg tørr å ta det opp her allikevel, selv om jeg muligens utsetter meg for hets. En venn la ut et alvorlig og personlig innlegg på Facebook for noen dager siden. Ei jente kommenterte og han likte og svarte temmelig kjapt. (Dette er ei han er veldig interessert i) Jeg kommenterte noen fine ord jeg også, fordi jeg syntes det var modig det han skrev. Men nå flere dager etter har han verken likt eller kommentert dette. Så da sitter jeg og lurer litt. Ingen andre som har kommentert, bare til info. Jeg kommenterer sjeldent på innlegg, og kjenner at jeg er flau over at det ikke kom en reaksjon i retur. Så er jeg flau over å tenke sånn også🙈😄 men allikevel kjenner jeg et behov for å fjerne kommentaren, fordi jeg er redd for at vedkommende ikke syntes at det var ok at jeg kommenterte, og jeg synes det er flaut at den står der uten noen reaksjon. Sikkert ingen andre enn meg som legger merke til det, men allikevel. Så hva bør jeg gjør? Svelge flauheten og bare la den stå, eller slette den? Anonymkode: 210ed...92a 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Nei det skal du ikke være flau over. Han satt nok veldig pris på kommentaren din, men ville ikke ha noe mer oppmerksomhet rundt det han skrev kanskje. Hvis han liker det så får du jo notification og leser innlegget hans på nytt igjen. Kanskje han bare ville la hele innlegget gå i glemmeboka. Noen bruker facebook mer som en dagbok for seg selv for å få ut tanker der og da, og ikke så mye for å få oppmerksomhet fra andre (jada, da vil man jo tenke at de ikke burde lagt det ut på facebook i det hele tatt, men ofte er det sånn at ting føles litt bedre når man har delt det med "noen") Tenker at hvis du sletter den så vil han føle seg flau og tenke du ikke støttet han allikevel.... Anonymkode: 76384...661
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Skjønner godt følelsen du sitter med. Jeg synes imidlertid du skal prøve å legge dette bort fra tankene dine. Ikke slett den. Hyggelig at du bryr deg. Det var jo en grunn til at han delte statusen på FB. Anonymkode: 3ef24...b4f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Takk til dere som har svart, og jeg skal prøve å ta hensyn til hans følelser og fortrenge min egen forlegenhet. Vet bare selv at jeg aldri skal la noe på min egen profil stå uten reaksjon, for det kan sette noen i en pinlig og litt flau situasjone Anonymkode: 210ed...92a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 Hadde han ønsket å glemme innlegget sletter han det vel? Jeg forstår godt at det er pinlig, spesielt siden han likte og kommenterte på en annen. Jeg hadde slettet det! Vi reagerer vel på de kommentarene en setter pris på, så han gir vel egentlig faen i din støtte. Anonymkode: 210ed...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå