AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Var på jobbintervju i dag og forstod det slik at mitt intervju var det siste i første intervjurunde. Får svar i løpet av torsdagen. Behøver det bety noe at jeg ble satt opp til sist? Han virket veldig interessert, men er så redd jeg bare var "fyllmasse". Blir dessuten ganskd nervøs på intervjuer, så jeg føler jeg ikke får vist mitt fulme potensiale. Har allikevel alltid fått jobben jeg har villet ha. Nå har jeg allikevel en dårlig følelse. Noen beroligende ord? Har så lyst på jobben. Anonymkode: 1576b...09f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Tenker at det kan være en fordel å være sist, om noe. Man husker gjerne den siste best, hvis man har gjort en lang rekke intervju. Når det er sagt tror jeg ikke slike ting har all verdens å si. Kompetanse og hvordan du framstår er selvsagt det viktigste Anonymkode: 50cb4...40e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Jeg har vel aldri vært borti at det putter inn fyllstoff på intervjulistene. Det ville være bortkastet tid for intervjuerne. Anonymkode: 9d54a...0bb
Kanutte Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Hos oss er det litt hipp som happ hvem som blir kalt inn til intervju først og sist. Det vil si, det hender vi kaller inn veldig aktuelle kandidater før søknadsfristen er ute (men ansetter selvsagt ikke før vi har sett alle søknadene). Noen ganger er det sistemann inne som er den mest aktuelle, noen ganger førstemann.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det kan være en fordel å være sist, om noe. Man husker gjerne den siste best, hvis man har gjort en lang rekke intervju. Når det er sagt tror jeg ikke slike ting har all verdens å si. Kompetanse og hvordan du framstår er selvsagt det viktigste Anonymkode: 50cb4...40e 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vel aldri vært borti at det putter inn fyllstoff på intervjulistene. Det ville være bortkastet tid for intervjuerne. Anonymkode: 9d54a...0bb 16 minutter siden, Kanutte skrev: Hos oss er det litt hipp som happ hvem som blir kalt inn til intervju først og sist. Det vil si, det hender vi kaller inn veldig aktuelle kandidater før søknadsfristen er ute (men ansetter selvsagt ikke før vi har sett alle søknadene). Noen ganger er det sistemann inne som er den mest aktuelle, noen ganger førstemann. Tusen takk for at dere tok dere tid til å dele erfaringer- beroligende lesing Anonymkode: 1576b...09f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 De ville ikke hatt intervju med deg hvis de ikke var interessert. At du havnet sist var nok tilfeldig. I tillegg er det jo alltid sånn at én må være til sist. Anonymkode: dab90...bae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 Jeg har vært innkalt til intervju hvor jeg over hodet ikke var aktuell for jobben. Da var jeg den første de intervjuet. Omstendighetene var litt spesielle, da. Jeg var nyutdannet, det var jobb i et departement og de søkte etter noen med erfaring. Fordi det var et fagfelt jeg er veldig opptatt av, og har skrevet en avhandling om, ble jeg innkalt til intervju. De sa med en gang at jeg ikke var aktuell, men de var såpass nysgjerrige på meg og mente at jeg kunne være en veldig aktuell kandidat ved et senere tidspunkt, at de innkalte meg til intervju, selv om det innebar at de bare intervjuet syv aktuelle kandidater, ikke åtte som var planen. Anonymkode: 123ac...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå