Gå til innhold

elghund røyting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med svart elghund? Vet de røyter en god del, men slipper de hår hele året eller finner man nesten aldri hår rundt omkring i huset når det ikke er røyteperiode?

Anonymkode: be875...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv etter å bare hilse på elghunden i nabolaget vårt er jeg helt dekket av pels, hele året.

Anonymkode: eb2c9...d1f

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Selv etter å bare hilse på elghunden i nabolaget vårt er jeg helt dekket av pels, hele året.

Anonymkode: eb2c9...d1f

Du må skifte klær da, om du fortsatt er dekket av pels etter et helt år.

Anonymkode: bb80b...16c

Skrevet

Er ikkje so gale om ein er flink med børsta. Men dei har mykje undeull som kleimar seg overalt når dei røytar. Hovudperioda for røyting er vår og haust.

Eg har no buhundar, omtrent same hund str og pelsmessig som svart elghund. Røytar like mykje. Desse hundane tolar godt og vere ute heile åre om dei har det tørt. Har skikkelig pels som tålar kulde.

Om du let den vere ein utehund, vert det meir pels og røyting enn om du har den som innehund. Tilpassar seg kaldt uteklima og får dermed meir og tjukkare pels.

Her ein dag skulle 1,5 åringen herme etter katta som låg sammens med hunden og slikka den i pelsen. Han vart bra fortvila over alle håra som kleima seg på tunga då han prøvde seg slik som katta :P

Vil ein ha hund, men tolar lite at det vert røytepels i kleda, er ikkje det nokon nordisk spisshund ein bør satse på. Då må ein gå for ein puddel eller strihåra hund som må nappast.

Men er det sagt, so vil eg sei at svart elghund er ein nydelig liten spisshund som ein so absolut bør vurdere om ein er intresert :)

Skrevet

De røyter som regel en del. Jeg har selv hund med samme type pels, og det eneste som virkelig tar det er blåsing (en hundehårføner så og si - den har mye mer kraft enn en vanlig for mennesker). Og dette må du passe på å gjøre ute.

Anonymkode: 9c69d...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...