AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Hvordan kan en bygd med noen få tusen innbyggere ha mer å gjøre, bedre økonomi, bedre miljø og generelt sett et større tilbud til innbyggerne sine enn en by som har mange tusen flere innbyggere? Da skulle man tro at små-byen som åpenbart har flere innbyggere enn en bygd hadde mer å gjøre, men jeg opplevde det motsatte. Jeg bodde i en bygd en stund og der var det masse å gjøre, men i små-byen så var det ingenting og gjøre. Bygda hadde også bedre økonomi og et bedre miljø samt et bedre tilbud til innbyggerne sine. Hva kan ha gått galt med denne små-byen som ikke har det denne bygda har? Skulle man ikke tro det var motsatt? Anonymkode: 0af65...6d2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Hvordan kan en bygd med noen få tusen innbyggere ha mer å gjøre, bedre økonomi, bedre miljø og generelt sett et større tilbud til innbyggerne sine enn en by som har mange tusen flere innbyggere? Da skulle man tro at små-byen som åpenbart har flere innbyggere enn en bygd hadde mer å gjøre, men jeg opplevde det motsatte. Jeg bodde i en bygd en stund og der var det masse å gjøre, men i små-byen så var det ingenting og gjøre. Bygda hadde også bedre økonomi og et bedre miljø samt et bedre tilbud til innbyggerne sine. Hva kan ha gått galt med denne små-byen som ikke har det denne bygda har? Skulle man ikke tro det var motsatt? Anonymkode: 0af65...6d2 I bygda samarbeider man mere for å få ting til å fungere, for å skape noe å gjøre. Det er mere dugnadsmentalitet. Og kommunen bruker mere tid på ting som vil tiltrekke seg nye innbyggere og forhindre at innbyggere flytter ut til de større stedene. Anonymkode: 58d6f...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå