Gå til innhold

Fast barnevakt, pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om 150 kr timen for to barn per time? Er ikke dette litt mye? Selv tjener jeg kun 164 per time på en dagvakt. Barna er 3,5 og 8 år og dette gjelder i våken tilstand. Barnevakta er 18. Eller er dette normal pris? 

Anonymkode: 417e0...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye er det verdt for deg å ha barnevakten? 

Anonymkode: 04d38...ab8

• Liker 1
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Håpløst spørsmål. Eks: Noen ganger må man ha, betyr det "alle sparepenger"/alt jeg har? Lønnsdannelsen hensyntar mange flere faktorer enn verdi for arbeidsgiver.

Jeg vet ikke hva som er standard, men kanskje www.barnepasseren.no kan være veiledende?

Følger. 

Anonymkode: c62cb...162

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdt? Jeg er alene med barn og har en turnus jobb mens jeg søker andre jobber... todelt. 

Skrevet

Jeg jobber som barnevakt. Har 150kr timen, hvitt. Barna jeg passet på var 2 år og 7 år, hadde også andre frynsegoder som betalt transport til og fra o.l Så synes det er en helt rettferdig pris.. :)

Anonymkode: d1fc9...230

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber som barnevakt. Har 150kr timen, hvitt. Barna jeg passet på var 2 år og 7 år, hadde også andre frynsegoder som betalt transport til og fra o.l Så synes det er en helt rettferdig pris.. :)

Anonymkode: d1fc9...230

Om det er hvitt kan jeg forstå det! Men tror neppe barnevakta tenker skatte ut av dette? Isåfall kan jeg jo oppgi meg selv som arbeidsgiver og søke ekstra stødnad til barnepass fra nav.. 

• Liker 1
Skrevet

Syns det avhenger litt av hyppighet og lengde på passet. Hvis barnevakten må hente i barnehagen og lage middag hver dag, og passer til klokka 19 fem dager i uka, er det en jobb, det blir 9000,- i måneden, og det er egentlig ok lønn, men dyrt for dere, og dere bør finne andre løsninger. Er det snakk om enkelttimer, er 150,- ok. Er det en fredag en sjelden gang, men 7 timer i slengen, er det for mye, det blir over 1000,- kr for ett oppmøte. Vi betaler femhundre kr. for en hel kveld (kl.18-01), og det syns vår barnevakt er rikelig. 500,- , men timebetalingen blir jo dårlig. Samtidig får hun 100,-150,- for å hente på SFO og lage mat, kun én time/halvannen, og hun passer gratis av og til, hvis vi leverer barna hos henne og det passer seg slik, og de bare leker/ser tv uten noe mer "program".

Anonymkode: c0937...f51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...