Gjest RIFF/LIFE Skrevet 5. september 2017 #21 Skrevet 5. september 2017 Elsker Disney filmer, er 41 år gammel. Jeg har alle filmene noensinne laget. Barna mine må også se alle som kommer og de er nesten voksne selv.
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #22 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, smalls skrev: Ja, Fox Kids kanalen så jeg mye på da jeg var barn. Favoritten var havfruen Marina Også likte jeg Livet Med Louie. Ah, barndomsminner. Eneste gangene jeg ser på Disney Chanel, Nickelodeon (vet ikke helt hvordan det skrives) og Cartoon Network er npr tantebarna er på besøk Lurer på om de enda sender Totally Spies? Min favoritt serie på ungdomsskolen Og katten Mjaurits :D Ligger en del på YouTube Å Gud så nostalgisk jeg blir nå, jeg så på fox Kids hele tiden fra 1999 til rundt 2004-2005. Så mange minner
smalls Skrevet 5. september 2017 #23 Skrevet 5. september 2017 10 minutter siden, Winza skrev: Og katten Mjaurits :D Ligger en del på YouTube Å Gud så nostalgisk jeg blir nå, jeg så på fox Kids hele tiden fra 1999 til rundt 2004-2005. Så mange minner Husket det var en serie som het "De tre vennene og Jerry" Tror den gikk på Fox Kids, men den var ganske hysterisk 😅 De 4 kidsa med LANGE hoder 🙊
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #24 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, smalls skrev: Husket det var en serie som het "De tre vennene og Jerry" Tror den gikk på Fox Kids, men den var ganske hysterisk 😅 De 4 kidsa med LANGE hoder 🙊 De var kule ja, og Piraten Jack og Iznogod :D
smalls Skrevet 5. september 2017 #25 Skrevet 5. september 2017 12 minutter siden, Winza skrev: De var kule ja, og Piraten Jack og Iznogod :D Gode barndomsminner 😊 Hva skjedde med Fox Kids? Den bare forsvant
LetsPlay Skrevet 5. september 2017 #26 Skrevet 5. september 2017 Ser ikke på Disney channel....ikke fordi innholdet er dårlig men fordi bilde kvaliteten er elendig. (dårlig SD bilde) På min 55` så ser det mer ut som vhs kvalitet.
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #27 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, smalls skrev: Gode barndomsminner 😊 Hva skjedde med Fox Kids? Den bare forsvant Den endret navn til jetix før den i 2005 tror jeg forsvant helt og ble erstattet med Disney XD Jævlig tragisk Og nesten alle tegneseriene dems (Mange av dem ble laget av et og samme selskap) er borte vekk. Jeg har et par av de på dvd som jeg kjøpte brukt noen år siden (Måtte ta å lete dem fram nå
Gjest Alexis Skrevet 5. september 2017 #28 Skrevet 5. september 2017 53 minutter siden, Winza skrev: Den personen er skadd i hodet sitt Jeg ser gjerne gamle Disney filmer fra tidlig 2000 tallet og før :D Virker som at Fox Kids sine tv serier er forsvunnet helt Ja så vidt jeg har skjønt er det ingen andre kanaler som eier rettighetene til å vise seriene som ble vist på Fox Kids. Veldig synd
Gjest Alexis Skrevet 5. september 2017 #29 Skrevet 5. september 2017 Jeg var heldigvis smart nok til å kjøpe Den lille havfruen med Marina og prins Justin på DVD for mange år siden! Har den enda, selv om det bare er 4 episoder og den siste hakker hele tiden. Skal gå i arv hvis jeg får barn
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #30 Skrevet 5. september 2017 19 minutter siden, Alexis skrev: Ja så vidt jeg har skjønt er det ingen andre kanaler som eier rettighetene til å vise seriene som ble vist på Fox Kids. Veldig synd Jævlig dumt fordi jeg har veldig lyst å se hvordan Jim Gullknapp endte /:
Gjest Alexis Skrevet 5. september 2017 #31 Skrevet 5. september 2017 10 minutter siden, Winza skrev: Jævlig dumt fordi jeg har veldig lyst å se hvordan Jim Gullknapp endte /: Haha
Christy89 Skrevet 6. september 2017 #32 Skrevet 6. september 2017 (endret) Jeg ser ikke på Disney Channel pga takler ikke at dubba (at de oversetter det til norsk, men på tegnefilm gjør det ikke noe)Liker veldig godt Teen Titans, Gumball og Svampebob Fox Kids var min favoritt kanal. Jeg likte best Eek! The cat, Bobbys verden, Iznogood, Breaker High (Max) og Goosebumps. Kanalen Jetix likte jeg ikke. Gikk få serier der jeg gadd å følge med på, men den serien forsvant vel etterhvert Endret 6. september 2017 av Christy89
Rosewood Skrevet 6. september 2017 #33 Skrevet 6. september 2017 Ser ikke på Disney channel lenger, rett og slett fordi alt jeg likte der viser de ikke lenger elsket Phil fra fremtiden, Hannah montana, zack og cody, that's so raven, også Fairly odd parents da som er tegnefilm. Nå har det kommet så masse teit og ALT er dubba! Klarer ikke det jeg (tegnefilmer som er dubba går fint) og de dubba stemmene er ofte helt elendige og passer ikke til personene. Disneyfilmene elsker jeg, ser på dem med jevne mellomrom ❤️ Savner Fox kids!! 😭 Herregud hva så jeg på da, skal vi se... Livet med Louie, den magiske skolebussen, Braceface, Totally spies, inspektør Gadget, Eek, Bobbys verden, Prinsesse Sissie, sjøormene i Lochness, Den sylvanske familie, Care bears, De tre vennene og Jerry, Mjauritz, Diplodo, Breaker high (HAHA tenk at Ryan Gosling spilte der?!) 1
Christy89 Skrevet 6. september 2017 #34 Skrevet 6. september 2017 16 minutter siden, Rosewood skrev: Ser ikke på Disney channel lenger, rett og slett fordi alt jeg likte der viser de ikke lenger elsket Phil fra fremtiden, Hannah montana, zack og cody, that's so raven, også Fairly odd parents da som er tegnefilm. Nå har det kommet så masse teit og ALT er dubba! Klarer ikke det jeg (tegnefilmer som er dubba går fint) og de dubba stemmene er ofte helt elendige og passer ikke til personene. Disneyfilmene elsker jeg, ser på dem med jevne mellomrom ❤️ Savner Fox kids!! 😭 Herregud hva så jeg på da, skal vi se... Livet med Louie, den magiske skolebussen, Braceface, Totally spies, inspektør Gadget, Eek, Bobbys verden, Prinsesse Sissie, sjøormene i Lochness, Den sylvanske familie, Care bears, De tre vennene og Jerry, Mjauritz, Diplodo, Breaker high (HAHA tenk at Ryan Gosling spilte der?!) Prinsesse Sissi og Beaceface hadde jeg helt glemt! Nei Gud, som jeg savner Fox Kids 😭😭 Prinsesse Sissi var jo stor favoritt her. Haha, litt rart at Ryan Gosling spilte i BH 🙊 Synes ikke han var spesielt kjekk der, men i dag derimot Jeg synes også Disney Channel var bedre før, men nå klarer jeg det ikke pga all dubbinga
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #35 Skrevet 6. september 2017 21 minutter siden, Rosewood skrev: Ser ikke på Disney channel lenger, rett og slett fordi alt jeg likte der viser de ikke lenger elsket Phil fra fremtiden, Hannah montana, zack og cody, that's so raven, også Fairly odd parents da som er tegnefilm. Nå har det kommet så masse teit og ALT er dubba! Klarer ikke det jeg (tegnefilmer som er dubba går fint) og de dubba stemmene er ofte helt elendige og passer ikke til personene. Disneyfilmene elsker jeg, ser på dem med jevne mellomrom ❤️ Savner Fox kids!! 😭 Herregud hva så jeg på da, skal vi se... Livet med Louie, den magiske skolebussen, Braceface, Totally spies, inspektør Gadget, Eek, Bobbys verden, Prinsesse Sissie, sjøormene i Lochness, Den sylvanske familie, Care bears, De tre vennene og Jerry, Mjauritz, Diplodo, Breaker high (HAHA tenk at Ryan Gosling spilte der?!) Får vondt inni meg av hvor mye jeg savner å være 9 år og sitte å se på Fox Kids Jævlig dumt at det er ingen som har tatt over rettighetene til Saban Entertainment sine tegneserier etter de ble lagd ned..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #36 Skrevet 6. september 2017 Veldig mange som gjør det. Nesten alle i min krets. Så er det plutselig en eller annen som kommer med et skikkelig skeptisk blikk og uttrykker at det er rart, enten med kroppsspråk eller kommentarer. Autismekommentaren var helt merkelig. Var den virkelig ment seriøst? Anonymkode: d3694...e5e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #38 Skrevet 7. september 2017 On 9/5/2017 at 8:06 PM, Maleficenta said: Det er mer koselig og lystbetont Synes DU ja, men det ser ut som en generell uttalelse. Anonymkode: ed725...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #39 Skrevet 7. september 2017 Elsker Disney! :D Ser ikke på Disney Channel, går ikke så mye som jeg liker der lengre. Jeg litke også godt Hannah Montana, That's So Raven og Phil from the Future. Savner også seriene og filmene jeg så som liten og har faktisk sett noen av dem på nytt Noen nyere animasjoner er bra, men jeg liker best de eldre Synes ikke det er noe galt i å se Disney. Er jo rene nostalgien for mange! Men jeg stusser jo hvis det er det eneste en person ser på da Har ikke forstått greia med asiatisk Anime, men så har jeg aldri gitt det en sjanse selv. Anonymkode: fa5c2...62d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #40 Skrevet 7. september 2017 En liten skrivefeil. Phil of the Future Anonymkode: fa5c2...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå