Gå til innhold

Flere som liker Disney og pleier å se på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er veldig veldig glad i Disney filmer og eller evt programmer på Disney Channel?? Er 23 år. 😊

Jeg ser en del på Phineas og Ferd på Disney Channel. Jeg tar opp på serie opptak. Alltid likt 'barnetv' 😉 Nå bor jeg med samboeren min.

Fikk høre av en person en gang at jeg måtte da være autist. Nei, jeg er ikke autist! 

Anonymkode: ef8f2...841

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er heller ikke autist og ser ofte på Disney eller andre animasjonsfilmer :) Liker Powerpuff jentene og noen andre ting på Cartoon Network. Savner fortsatt Fox Kids kanalen, eller Jetix som den også het. 

Endret av Alexis
Skrevet
2 minutter siden, Alexis skrev:

Jeg er heller ikke autist og ser ofte på Disney eller andre animasjonsfilmer :) Liker Powerpuff jentene og noen andre ting på Cartoon Network. Savner fortsatt Fox Kids kanalen, eller Jetix som den også het. 

Jeg også savner Fox Kids. 😊 Det er morsomt.

Skrevet

Eg elsker Disney filmene.. 😍 Men min eldste synes dei begynner å bli litt barnslig for henne 🙄  vi er alle forskjellige, det viktigaste er at vi har det bra som vi er 😊👍🏻 

Anonymkode: b6af1...615

Skrevet

Vel. Her i heimen er deg syttenåringen og jeg som ser på Disney. Vi prøver å indoktrinere femåringen, men med varierende hell.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt vanlig, men ikke så mange klarer å innrømme det. Jeg kjenner flere i 20-årene som ser på barne- og disneyfilmer dagen lang, og det synes jeg er helt i orden. Disney er mye bedre enn å se stygge filmer med vold, krig og dreping.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en harddisk med ALLE Disney helaftens filmer, og når samboer er bortreist så plugger jeg den i ps3 maskinen og mesker meg med filmer,  ofte kommer mine venninner også<3

Ps er 31 og ikke autist haha

Anonymkode: bd46e...398

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker Disney filmer, en av mine favoritter er wallie. Og gleder meg så til jul, da kommer Ferdinand på kino. Og jeg er 39 år.

Anonymkode: 59f69...897

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg får høre av min 39 årige samboer at jeg er som en unge som ser mye på Disney! Jeg er som et barn... Blir lei av å høre det hele tiden.. Men hun er ikke fan av barne-TV  filmer eller programmer så jeg får høre det ofte.... 

Men jeg liker det å ser på det så gjør jeg det. 😍😍😊

• Liker 1
Skrevet

Haha. Ja første og eneste spørsmål når det skal utredes for autisme er "ser du på disney channel?" :P 

Jeg ser også på disney channel :) 

Anonymkode: 0036e...4cb

• Liker 4
Skrevet

Jeg så på Disney Channel helt fram til for et par år siden. Mest som bakgrunnsstøy, men også for kos. Nå har jeg for det meste sluttet, uten at jeg helt vet hvorfor. Finner  ikke gleden lenger. Men ser fortsatt på Disneyfilmer da, så klart.

Det er ingenting galt i å se på 'Barne-TV'. Har ingenting med autisme å gjøre hvertfall.Jeg er hvertfall en helt vanlig, oppegående jente. Har en veldig tung og seriøs jobb til vanlig, så synes det er godt å slappe av med noe som bare er koselig og morsomt. Gå litt tilbake til barndommen rett og slett. 

Ikke skam deg over noe så uskyldig som å se på disney Channel! Phineas og Ferb er jo RÅBRA!

Anonymkode: 1165b...a2b

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Supernova17 said:

Det er helt vanlig, men ikke så mange klarer å innrømme det. Jeg kjenner flere i 20-årene som ser på barne- og disneyfilmer dagen lang, og det synes jeg er helt i orden. Disney er mye bedre enn å se stygge filmer med vold, krig og dreping.

Hvorfor er det bedre?

Anonymkode: ed725...c5a

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke Disney Channel, men jeg digger de klassiske Disneyfilmene. Er 30 og har mange Bennet som fremdeles liker å se de game klassikerne :)

Anonymkode: bb2b1...127

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker ikke Disney Channel, men jeg digger de klassiske Disneyfilmene. Er 30 og har mange Bennet som fremdeles liker å se de game klassikerne :)

Ups, venner skulle det stå.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det bedre?

Anonymkode: ed725...c5a

Det er mer koselig og lystbetont

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg elsker Disney, blir aldri for voksen for Disney :hjerte:
Samboeren og jeg skal til London neste måned,
gjett hvilken butikk som står øverst på lista.. :fnise:

Jeg er 29, ingen diagnoser.

Endret av Haugenjenta
  • Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som er veldig veldig glad i Disney filmer og eller evt programmer på Disney Channel?? Er 23 år. 😊

Jeg ser en del på Phineas og Ferd på Disney Channel. Jeg tar opp på serie opptak. Alltid likt 'barnetv' 😉 Nå bor jeg med samboeren min.

Fikk høre av en person en gang at jeg måtte da være autist. Nei, jeg er ikke autist! 

Den personen er skadd i hodet sitt

Jeg ser gjerne gamle Disney filmer fra tidlig 2000 tallet og før :D

5 timer siden, Alexis skrev:

Virker som at Fox Kids sine tv serier er forsvunnet helt :klo:

Skrevet
5 timer siden, Alexis skrev:

Ja, Fox Kids kanalen så jeg mye på da jeg var barn. :)  Favoritten var havfruen Marina :) Også likte jeg Livet Med Louie. Ah, barndomsminner. 

Eneste gangene jeg ser på Disney Chanel, Nickelodeon  (vet ikke helt hvordan det skrives) og Cartoon Network er npr tantebarna er på besøk 

Lurer på om de enda sender Totally Spies? Min favoritt serie på ungdomsskolen :fnise:

Skrevet

Jeg elsker animasjonsfilmer, og er sykt fornøyd med at ungen har blitt stor nok til å se en del av de sammen med meg. Vi har alle Disneyklassikerne og Pixarfilmene på harddisken, og ser nok tre-fire filmer i uka. Jeg elsker å dele opplevelsen med barnet, og mannen er også gjerne med og ser når han har tid. :)

Vi reiser faktisk til Disneyworld nå til høsten, fordi det er awesome, og jeg har lest biografien til Walt Disney flere ganger. ;) Er ikke autist og har passert 30 med god margin. ;) Søsknene mine er også voksne og elsker Disney, og flere av vennene mine.

Jeg har gledet meg til å se filmene med barnet mitt siden før jeg ble gravid, og det anbefales virkelig å se de på nytt med barn, du får et helt nytt perspektiv på de og det er litt som å se de for første gang igjen. <3

Anonymkode: 53b68...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...