AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Som tittelen sier, finnes det noen voksne mennesker her inne på KG som gamer og da helst er hekta på Destiny universet? Jeg teller omtrent minuttene før jeg endelig kan starte på D2 kl 00:00:01. Anonymkode: 6e4c7...565
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Jeg spiller ikke, men mannen er klar! Anonymkode: 1998f...a7b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Bra du er snill dame, hehe!! Tips han om twitter, bungie.net. Mye god info. Men han vet vel om det allerede. Og destiny appen(viktig). Er dame selv og i situasjoner som dette, NYDELIG å være singel. Anonymkode: 6e4c7...565
WubWub Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 (endret) Om jeg kjøper Destiny 2 nå får jeg spilt i betaen? Endret 5. september 2017 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bra du er snill dame, hehe!! Tips han om twitter, bungie.net. Mye god info. Men han vet vel om det allerede. Og destiny appen(viktig). Er dame selv og i situasjoner som dette, NYDELIG å være singel. Anonymkode: 6e4c7...565 Synes det er bare koselig at han spiller. Det er jo hans greie! Og så er det alltid gøy å se at han blir gira over et nytt spill Som regel lar jeg han få holde på i fred, så driver jeg med mine ting, men noen ganger ser jeg på også. Ganske spennende noen ganger! Anonymkode: 1998f...a7b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes det er bare koselig at han spiller. Det er jo hans greie! Og så er det alltid gøy å se at han blir gira over et nytt spill Som regel lar jeg han få holde på i fred, så driver jeg med mine ting, men noen ganger ser jeg på også. Ganske spennende noen ganger! Anonymkode: 1998f...a7b Anonymkode: fd0ff...dc5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er bare koselig at han spiller. Det er jo hans greie! Og så er det alltid gøy å se at han blir gira over et nytt spill Som regel lar jeg han få holde på i fred, så driver jeg med mine ting, men noen ganger ser jeg på også. Ganske spennende noen ganger! Anonymkode: 1998f...a7b Det er det!!! Så langt lever D2 opp til forventningene. Matpause her. Pass på at han spiser og drikker og minn han på at hans "ghost got no power" hehe Anonymkode: 6e4c7...565
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 På 6.9.2017 den 2.53, AnonymBruker skrev: Pass på at han spiser og drikker Mannen gamer så mye at han glemmer alt så skal konemor passe på at han spiser? Lukter skilsmisse.. Anonymkode: e74aa...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå