AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Har du gjort det? At hun eller han var for tykk? Anonymkode: 4bc49...a3e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Nei, jeg har aldri nektet å ta et stevnemøte med noen på grunn av vekten deres. Men jeg nekter å dra på stevnemøte nå for tiden, på grunn av vekten min. Anonymkode: c9c07...ed1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Ja, en gang. Vedkommende var bredere rundt magen enn sin egen høyde, mao. virkelig seriøst overvektig i kategorien svært helseskadelig. Det kom i tillegg til at vi var på helt ulikt plan mentalt sett. Anonymkode: cac56...1e3
Horten Market Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Ja, dessverre. Så ville jeg kanskje angret om det var denne damen, tre år og 50 kg senere: 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 Ja. Kanskje ikke som eneste grunn, men hvis det er andre ting som ikke matcher heller, så er stor overvekt noe som trekker en del for min del. Det gjaldt blant annet forrige date. For all del, man kan finne mange flotte store kvinner også, men de er ofte ikke noe for meg. For ordens skyld kan det nevnes at jeg da snakker om sterk overvekt, ikke noen kilo ekstra, som jeg ikke bryr meg noe om. Grunnen er at jeg ønsker å date noen som tar noenlunde vare på helsa, uten at det betyr at hun trenger å være fitnessdronning. Anonymkode: 300e3...cfb 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #8 Skrevet 5. september 2017 Tidlig i Tinder-karrieren gikk jeg på noen blundere hvor jenta bare hadde ansiktsbilder på profilen og når jeg møtte de var de overvektige. Gjennomførte selvfølgelig datene, og var hyggelig og respektfull. Men det ble med den ene daten. Nå er jeg flinkere til å luke sånne ut Anonymkode: 0bedd...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #9 Skrevet 5. september 2017 Man dater jo ingen som er overvektige til å begynne med. Altså en som er for rund for deg. Anonymkode: fa8c1...c26 1
smilo Skrevet 5. september 2017 #10 Skrevet 5. september 2017 Ja, etter å ha møtt ham en gang og han var så stor at jeg innså jeg aldri noensinne ville tenne på ham. At vi ikke hadde noenting felles gjorde det enda enklere å si neitakk til en ny date. 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #12 Skrevet 5. september 2017 Nei men jeg har selv blitt avist maaaange ganger fordi jeg har vært for tynn. Anonymkode: c09d3...c42
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #13 Skrevet 5. september 2017 Hvis noen var sykelig overvektig: ja, lubben/lett overvektig: nei, da ville det vært andre faktorer som spilte inn. Anonymkode: 03795...65e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #14 Skrevet 5. september 2017 Nei, har aldri vurdert å møte eller møtt noen overvektige på datingmarkedet. Anonymkode: 7acde...032 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #15 Skrevet 5. september 2017 Sykelig overvektig ville desverre være uaktuelt. Men endel ekstra er helt greit Anonymkode: 84b79...302 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #16 Skrevet 5. september 2017 Det finnes ikke overvekt som ikke er sykelig. Med en gang noen blir overvektig er de også i stor fare for diverse sykdommer. Anonymkode: c9c07...ed1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #17 Skrevet 5. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke overvekt som ikke er sykelig. Med en gang noen blir overvektig er de også i stor fare for diverse sykdommer. Anonymkode: c9c07...ed1 Nå tar du ganske feil. Jeg er 10 kg overvektig, 72 cm på det tykkeste rundt magen, i god fysisk form. Har tatt tester hos lege, og fått utført kroppsanslyse på treningssenter. Jeg er 39 år, og han som utførte testen på meg, ble overrasket over resultatet mitt. Jeg var faktisk den på min alder, med det beste resultatet. Alderen til kroppen min, ble regnet til å være 10 år yngre. Ikke noe indre magefett. Så den personlige treneren sa, at jeg trengte ikke å gå ned, måtte bare fortsette med det jeg gjorde. Men jeg har avvist en mann, grunnet overvekt, men han var vel rundt 80 kg overvektig. Og jeg er selv overvektig, legger svært lett på meg, og både trener, og prøver å spise sunt. Så ønsker ikke jeg en mann, som aldri vil være aktiv, og som sikkert vil spise en del ting, jeg helst ikke vil ha inn i mitt hjem. Mannen kan godt være overvektig, men han må kunne være aktiv og. Anonymkode: bc860...4ec 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå