Minlillesky Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 OBS! Langt innlegg, blir skrevet litt så som så. I natt kom min datter inn til min seng. Halvveis gråtende og veldig, veldig trøtt. (snart 6 år) Spurte jo om det var noe, men hun visste ikke helt. Hun ville bare ligge i min seng. Det er jo helt greit det. Hun sov som en stein resten av natten. Siden jeg er surrete om morgenen, og absolutt ikke et morgenmenneske, men må få ting gjort før skole og jobb, så må jeg sette vekkerklokken på 05.00 så jeg kan rekke å våkne før jeg gjør noe mer. Vekkerklokka ringte og etter slumring ca "1000 ganger", klarte jeg å våkne litt. 05.30 ca lå jeg i senga mi, og surfet på internett. Veldig våken og klar for å starte dagen. Men siden jeg hadde litt tid på meg, kunne jeg ligge litt til og kikke på tlf. Vår planløsning i leiligheten er litt teit. For å komme til mitt rom, må man gjennom min datters rom. Døren inn til mitt rom, stod åpen, det var mørkt inne på hennes rom. Plutselig hørte jeg knirkelyder fra sengen hennes. Hun har treseng, og den knirker bare om en voksen person ligger i den og snur seg osv. Jeg har av og til sovet i sengen hennes, når hun var yngre fordi hun ikke klarte å sovne, så vi lå å pratet, og jeg pleide selv å sovne. Synes det var rart sengen knirket, for det er ingen på rommet hennes. Kattene er i stua, og vinduene står oppe, men ingen kommer seg inn pga høyde og små vinduer. Det hadde bråket noe grusomt mye,om noen tok seg bryet med å bryte seg inn, og jeg våkner lett. Det stoppet, jeg prøvde å se inn på rommet hennes, men det var jo mørkt. Turte ikke se så mye mer, så bestemte meg for å snu meg for å se på jenta mi som sov. Snart på tide å vekke henne. Og i det jeg gjorde det, begynte sengen henne å knirke voldsomt igjen. Jeg ble mer oppgitt enn redd. Det har skjedd en del i leiligheten av "paranormale ting". Tenkte mest "åh, ikke nå igjen!" Sist gang noe sånt skjedde, der jeg hørte ting, var når bøkene på rommet hennes fløy ut av bokhylla. Da hun var hos far sin for et par helger siden, la jeg meg for å sove og hørte lyder fra en blikkboks inne på rommet mitt som beveget på seg. Turte ikke sove alene, så tok med meg begge pusene på rommet mitt, for å kunne få sove. Og da sluttet lydene. De sov der, tett inntil meg natten gjennom. Noen som kan ha ideer til hva det kan være som kan ha forårsaket knirkingen i sengen? Vi har alltid soveromsvinduene oppe, med sikkerhetslås på, så de kan ikke åpnes helt. Men rommene blir passe kjølige. Treverk kan knirke av kulde? Men det var ikke sånn knirking. Det var mer som om noen lå i sengen og snudde seg rundt. Grøss. Må inn på rommet og hente laderen, lurer på om jeg skal ta med pus Var ikke lenge siden jeg ba de slutte med tullet sitt. Det hjalp en periode, men tydeligvis på`n igjen.. Beklager det lange, rotete innlegget. Jeg var veldig våken da jeg hørte lydene. Ikke noe jeg innbilte meg
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Uff. Hvis det skjer sånne ting, må det ikke "renses"? Men aner ikke hvor man henvender seg Anonymkode: 51dc4...1ff
Minlillesky Skrevet 5. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff. Hvis det skjer sånne ting, må det ikke "renses"? Men aner ikke hvor man henvender seg Anonymkode: 51dc4...1ff Tror egentlig det. Men det har alltid holdt med å si fra høyt og tydelig. Men muligens jeg må ta et steg videre. Klarer ikke gå inn på rommet nå. Dårlig energi der nå føler jeg..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Har opplevd at ein mobiltelefon har blitt slengt ut på golvet fleire gongar. Samboaren har også fått med seg dette, men ho har kun haurt smellen og funne mobilen på golvet. To gongar har eg faktisk sett mobilen fysisk flyge avgarde som om nokon hiv den i stor fart. Då vi kjøpte vårt eige og flytta inn i nytt hus, vart det ikkje meir av dette. I ettertid fekk eg høyre at det var eit såkalt heimsøkt hus vi hadde leigd. So lenge ikkje desse skrømta finn på og fyre opp med ligther eller hive knivar etter meg, er det ikkje so farleg. Men skal tru om folk har blitt tatt av dage av slike hendelser? Anonymkode: 9b344...93f
omarel Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 43 minutter siden, Minlillesky skrev: Tror egentlig det. Men det har alltid holdt med å si fra høyt og tydelig. Men muligens jeg må ta et steg videre. Klarer ikke gå inn på rommet nå. Dårlig energi der nå føler jeg.. Det er onde djinner, av typen beboere. Min søster hadde dem i det ene rommet, men de ble heldig kvitt dem.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Hvorfor så du ikke etter? Uten å ha sett etter aner du jo ikke om senga knirket, vinduet knirket, naboen knirket med noe ute eller om en av kattene drev med noe. Når du ikke engang ser etter fremstår det bare som du leter etter en mulighet for å rope "overnaturlig". I kveld tar du deg på tak og gjør det alle med møbler av tre må gjøre semi-månedlig: tighter skruene på senga. Var nok derfor din datter kom inn til deg: senga knirket og hun fikk ikke sove. Se også over bokhyllen. Om ting faller ned så må det vedlikehold til. Å tillegge normale hendelser overnaturlige årsaker er generelt ikke helt bra, så om du har for vane å "se" ting eller personer som andre ikke ser: oppsøk hjelp. Særlig om desse "noen" har en form for agenda. Det tyder nemlig ikke på spøkelser, men på psykisk sykdom. Anonymkode: d6c5b...783 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 Send dem til meg. Jeg elsker slike poltergeist Anonymkode: 02f76...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå