Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 http://www.tv2.no/nyheter/9331921/ Jeg kjenner jeg blir kvalm av å lese dette, hvordan i helvete kan folk holde på slik
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Skulle ønske sånne mennesker bare kunne falle om å dø.... virkelig. Ja jeg er sikkert et forferdelig menneske som mener det, men sånne monstre har ikke livets rett. Anonymkode: b1c28...5b9 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Fy faen, denne gærningen har tydeligvis holdt på i flere år. Jeg ville flyttet. Jeg ville følt meg utrygg med en psykopat i nabolaget mitt. Anonymkode: e1b2f...9b7 1
smalls Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Åh, jeg hadde blitt alvorlig forbanna om noen hadde skytt min katt!! 😬😬 Har egentlig ikke ord. Få denne gærningen vekk i fengsel eller noe.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Hva tror dere er galt med folk som er slemme mot dyr? Seriøst jeg blir RASENDE over at folk kan gjøre noe sånt Er jo også forsket på at de som er slemme mot dyr også ofte er slemme mot mennesker. Ikke for å være ufin men jeg håper de som er slemme mot katter, hunder, kuer +++++ blir grupppevoldtatt av 18 somaliere. Anonymkode: d6cb5...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå