Gå til innhold

hvorfor trener du egentlig? vær helt ærlige

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei til dere!

har et spørsmål til dere som har kjæreste eller er gift anngående trening.

lurer på for dere menn som trener, gjør dere dette for å imponere dama deres, for bedre selitlitt? eller for å imponere alle kvinner.

liksom har hørt menn trener for at damer skal se på dem,. gjør dere virkelig det? dere med kjærestes  også?

Anonymkode: e4a15...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å holde meg sunn og slank 

Anonymkode: e4755...019

Skrevet

For å holde meg sunn. Nå er ikke jeg en som trener mye, men jeg går mye, det er på en måte min trening, jeg er "hverdagsaktiv". Og jeg trener alt fra svømming til styrke når jeg har tid og lyst.

Jeg har gått ned 70 kg, og skal ned ytterligere 15-20 kg. Jeg gjør det jo for min egen del, fordi det gjør at jeg føler meg vel. Samboeren min ble sammen med meg på mitt største, og elsker meg uansett, så det er ikke for han, og ikke for andre menn heller, men for min egen del. Å føle at man er "seg selv igjen", å føle selvtillit og føle seg bra.

• Liker 1
Skrevet

For å holde meg sunn og i god form. For å kunne yte bedre på jobb. For å føle meg vel med meg selv. 

Rart å kunne gjøre ting for seg selv og ikke for alle andre hele tiden? 

Anonymkode: 51114...cbc

• Liker 3
Gjest Ingenting2
Skrevet

Kombo, vil være sterk og frisk og sunn  (min far er et fantastisk forbilde) og blir motivert når kroppen formes. 

Nå vurderer jeg faktisk å hoppe av treningskarusellen. Mistet motivasjon, mål og mening. 

Skrevet

Fordi det er gøy, og for helsen sin del. 

Anonymkode: ccaa9...46c

• Liker 2
Skrevet
3 minutes ago, canacas said:

Kombo, vil være sterk og frisk og sunn  (min far er et fantastisk forbilde) og blir motivert når kroppen formes. 

Nå vurderer jeg faktisk å hoppe av treningskarusellen. Mistet motivasjon, mål og mening. 

Lag trenings-blogg.. 😛😛 med masse bilder!!! 😍🤤

Anonymkode: 0dde4...4f3

• Liker 1
Skrevet

For å slå kompiser ned i støvlene! :)

Gjest Ingenting2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag trenings-blogg.. 😛😛 med masse bilder!!! 😍🤤

Avtreningsblogg da eller? Bilder dag for dag av kroppen som forfaller og gir etter for ostepop og brus. Høres digg ut :ninuskapus:

Skrevet

For psykisk og mental helse. Og kjekt å se bra ut.

Anonymkode: 55697...cf3

Skrevet

Jeg gjør det kun når jeg er singel og gira på kjæreste og oppmerksomhet fra andre menn, så tenker at om kjæresten min trener etter å ha fått meg (og er slank og sunn uten trening) så er det for å få oppmerksomhet fra andre kvinner. Hadde med andre ord hatt ganske problemer med om han drev å dro på treningssenter uten meg..

Anonymkode: cf286...75a

Skrevet

Fordi helsen min krever det. 

Anonymkode: dc347...741

Skrevet (endret)

Må ærlig innrømme at jeg startet fordi jeg ville se bra ut naken. (noe de fleste gjør i mer eller mindre grad)...enten de vil innrømme det eller ikke :fnise:

Etterhvert var ikke dette trigger nok til å få meg opp av sofaen så jeg fant noen utfordrerne å strebe etter så jeg la kropphysteriet bort. Motivasjonen er der fortsatt :) 

Endret av Froning
Skrevet

For å få mindre vondt.

Skrevet

For å kunne komme igjennom alle stillingene i Kama Sutra.

Anonymkode: 14f64...d43

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg puler sånn én gang i året, og innbiller meg at trent kropp gir meg mer. Kanskje to ganger.

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, canacas said:

Avtreningsblogg da eller? Bilder dag for dag av kroppen som forfaller og gir etter for ostepop og brus. Høres digg ut :ninuskapus:

Jaa helt Ok :yvonne: Så om ett år kan man sette sammen bildene baklengs så blir du bare diggere og diggere :alice:

Gjest Ingenting2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaa helt Ok :yvonne: Så om ett år kan man sette sammen bildene baklengs så blir du bare diggere og diggere :alice:

:ler: Hahahaha, jeg liker sånne løsningsorienterte folk som deg!

Skrevet

Trener fordi det er deilig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...