AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Har du noen gang latt være å date noen når du har fått vite høyden på personen før dere skal møtes? Anonymkode: dc38e...4ea
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 46 minutes ago, AnonymBruker said: Ja! Anonymkode: 6bd09...580 TS her. Var det fordi han var lavere enn deg? Anonymkode: dc38e...4ea
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Var det fordi han var lavere enn deg? Anonymkode: dc38e...4ea Ja! Han var 162cm jeg er 171cm jeg går alltid i høye hæler. Jeg liker menn som er 185+ Anonymkode: 6bd09...580
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Ja og nei.. jeg var på en date med en mann. Det meste av kvelden satt vi ovenfor hverandre. Dette var en vellykket og hyggelig date hvor vi på slutten av kvelden skulle klemme og si farvel. I den forbindelse fikk jeg øye på oss i et speil ved siden av, og jeg så da at vi var ca like høye. Dette både så ut og føltes helt feil! Det ble ikke flere dater, og det er på grunn av at den fysiske tiltrekningen ikke stemte pga høyden hans. Jeg er ca 171. For min del har jeg funnet ut at en stor del av min tiltrekning fysisk sett går på at en mann er høy. Når jeg ser et par eller bilder av et par hvor de er like høye eller dama er litt høyere så ser det for min del uproporsjonalt og ikke det jeg ser på som en fin match. Jeg er nå gift med en mann på 2 m, det første jeg la merke til ved han var høydennoe av det beste jeg vet er å legge hodet mitt inntil brystet hans, eller å stå på tå å kysse hanAnonymkode: c11fc...14e 1
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang latt være å date noen når du har fått vite høyden på personen før dere skal møtes? Anonymkode: dc38e...4ea Nei.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #8 Skrevet 5. september 2017 Jeg må være så ærlig å si at jeg synes det er vanskelig å date noen som er lavere enn meg. Jeg er 164. Men jeg skal aldri si aldri. Anonymkode: 1fd3e...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #9 Skrevet 5. september 2017 Ja, men endte opp med en som er like høy. Er selv 1.74 og trodde jeg likte høyere menn. Kjæresten min er veldig selvsikker og har et flott utseende og jeg fant ut at høyde hadde mindre å si enn jeg trodde. Anonymkode: 26a6b...2f5 1
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 5. september 2017 #10 Skrevet 5. september 2017 Trist at verden har blitt slik..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #11 Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev: Trist at verden har blitt slik.. Verden har blitt slik? Hva mener du med det? verden var i mye større grad slik før, da "alfahan" og genetikk gikk foran gode egenskaper mange kvinner faller for hos lave menn i dag.. da det å føre gener videre, jakte og kjempe ikke ligger like instinktivt å lete etter hos oss i dag som det gjorde før Anonymkode: c11fc...14e 1
Hulderen Skrevet 5. september 2017 #12 Skrevet 5. september 2017 Jeg har droppet menn fordi de er for høye. Jeg foretrekker menn som ikke raver over meg. Dessuten elsker jeg å danse, og syns det er vanskelig hvis partneren er mer enn 10 cm høyere enn meg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #13 Skrevet 5. september 2017 Hva skal menn under 175cm gjøre? Ta selvmord? Anonymkode: a8cdf...1af 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #15 Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal menn under 175cm gjøre? Ta selvmord? Anonymkode: a8cdf...1af For en tåpelig kommentar. Det finnes jo damer som er fks 1.50 samt flere damer i denne tråden som ikke ser ut til å utelukke pga lav høyde Anonymkode: c11fc...14e
makkapakka Skrevet 5. september 2017 #16 Skrevet 5. september 2017 ja høyden og ikke minst bredden, snudde i døra. Sorry altså, det ville aldri ha funka og jeg ville gi han falske forhåpninger
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #17 Skrevet 5. september 2017 Ja, mange damer gjør dette. Så vi må slutte å rakke ned på menn som ikke er interessert i feks overvektige damer nå vi velger og utelukker basert på utseende selv. Anonymkode: 6a6c7...74e 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #18 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skal menn under 175cm gjøre? Ta selvmord? Anonymkode: a8cdf...1af Kjenner flere damer over 175 cm som har det vondt med seg selv fordi de er så høye. Så det går begge veier. Må innrømme at det er litt teit at de under 170 cm skal på død og liv ha en mann på 180 cm+. Dog, så tror jeg den ideelle høyden på en mann, sånn veldig generelt, er 180 - 195 cm. Noe høyere blir bare merkelig med mindre dama er over 180 cm selv. 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, mange damer gjør dette. Så vi må slutte å rakke ned på menn som ikke er interessert i feks overvektige damer nå vi velger og utelukker basert på utseende selv. Anonymkode: 6a6c7...74e Nå er de fleste damer oppegående nok (håper jeg) til å skjønne at menn heller vil ha en slank dame. Damenes fordel er at de faktisk kan gjøre noe med vekta. Menn kan dessverre gjøre nada med høyden sin. Høyde er genetisk + normalt kosthold. Anonymkode: 29614...798 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #19 Skrevet 5. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal menn under 175cm gjøre? Ta selvmord? Anonymkode: a8cdf...1af De bør slå seg sammen med menn med små peniser og reflektere over eksistensielle spørsmål. Anonymkode: 42bf9...ede
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #20 Skrevet 5. september 2017 Jeg er 160 og min date er kanskje max 165 ish. Gjør meg veldig lite... I tillegg er han noe tynn. Godt velutstyrt nede da😂 Har aldri møtt på lavere menn enn meg, så for min del betyr høyden lite egentlig Anonymkode: 16b79...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå