AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 I følge statistisk sentralbyrå flytter kvinner oftere fra bygda til byen, mens menn oftere blir boende. Årsaken er nok todelt, å være bonde blir sett på som et maskulint yrke og mange andre yrker på bygda er det samme. Det er sannsynligvis for få kvinnelige yrker på bygda. Den andre årsaken er at kvinner oftere tar høyere utdanning. Det har lenge vært kjent at gutter har svakere skoleresultat enn jenter, som ikke har kilden i forskjellig IQ, men sannsynligvis forskjellig utviklingsmønstre og styrker. Gutter utvikler seg noe senere enn jenter, som gjør at de i realiteten ikke er på samme utviklingsnivå ved samme alder. Den norske skolen er også overfokusert på språk, det er velkjent at jenter er mer spesialisert mot språk. Asiatiske skoler som er mer fokusert på logikk og matematikk, har et mer jevnt resultatnivå. Jeg tror at skjevhetene delvis kan bli forklart av hva vi har fokus på. For øvrig vil jeg legge til at den norske skolen gjør det svært dårlig i forhold til gjennomsnittlig IQ nivå. Noe som tyder på at det er noe særiøst galt med den norske skolen. Staten har lenge vært kjent med hva som skjer i skolen og konsekvensene av det, men har ikke gjort noe for å endre det. Politikken har helt klart vært med på å skjevfordele menn og kvinner i Norge, gjennom at kvinner oftere tar utdanning i byen og gutter oftere blir igjen hjemme. Samtidig har staten tatt inn innvandrere til Norge, som er med å rette kjønnsbalansen i byene, men ikke på bygda. Kan denne politikken være laget for å hindre uroen single innvandrermenn kan skape i byene? Jeg vet ikke, det blir bare en konspirasjonsteori, men man kan begynne å lure. Jeg ser ingen annen årsak til at staten skal gi gutter en så dårlig skolegang som de gjør, og redusere sysselsettingen i fremtiden. Norsk skolesektor er elendig på alle plan og ødelegger livene til hundretusener av mennesker, fordi de ikke kan få arbeid i fremtiden. Hva er deres plan med den egentlig? Anonymkode: 8cc9b...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Dere kan se litt på hvor skjevfordelt det er i denne rapporten fra SSB: https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39417?_ts=132af42ef40 Anonymkode: 8cc9b...9b4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I følge statistisk sentralbyrå flytter kvinner oftere fra bygda til byen, mens menn oftere blir boende. Årsaken er nok todelt, å være bonde blir sett på som et maskulint yrke og mange andre yrker på bygda er det samme. Det er sannsynligvis for få kvinnelige yrker på bygda. Den andre årsaken er at kvinner oftere tar høyere utdanning. Det har lenge vært kjent at gutter har svakere skoleresultat enn jenter, som ikke har kilden i forskjellig IQ, men sannsynligvis forskjellig utviklingsmønstre og styrker. Gutter utvikler seg noe senere enn jenter, som gjør at de i realiteten ikke er på samme utviklingsnivå ved samme alder. Den norske skolen er også overfokusert på språk, det er velkjent at jenter er mer spesialisert mot språk. Asiatiske skoler som er mer fokusert på logikk og matematikk, har et mer jevnt resultatnivå. Jeg tror at skjevhetene delvis kan bli forklart av hva vi har fokus på. For øvrig vil jeg legge til at den norske skolen gjør det svært dårlig i forhold til gjennomsnittlig IQ nivå. Noe som tyder på at det er noe særiøst galt med den norske skolen. Staten har lenge vært kjent med hva som skjer i skolen og konsekvensene av det, men har ikke gjort noe for å endre det. Politikken har helt klart vært med på å skjevfordele menn og kvinner i Norge, gjennom at kvinner oftere tar utdanning i byen og gutter oftere blir igjen hjemme. Samtidig har staten tatt inn innvandrere til Norge, som er med å rette kjønnsbalansen i byene, men ikke på bygda. Kan denne politikken være laget for å hindre uroen single innvandrermenn kan skape i byene? Jeg vet ikke, det blir bare en konspirasjonsteori, men man kan begynne å lure. Jeg ser ingen annen årsak til at staten skal gi gutter en så dårlig skolegang som de gjør, og redusere sysselsettingen i fremtiden. Norsk skolesektor er elendig på alle plan og ødelegger livene til hundretusener av mennesker, fordi de ikke kan få arbeid i fremtiden. Hva er deres plan med den egentlig? Anonymkode: 8cc9b...9b4 Å tro at det finnes en bakenforliggende "masterplan" som har som mål at norske gutter skal bli tapere på bygda, og at staten har hentet inn innvandrere som skal "få" de norske kvinnene, - jepp. Der er en ren konspirasjonsteori. De som alvorlig tenker i de baner har skaffet seg et stort problem meed virkelighetsforståelse. Anonymkode: 50efa...f01 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Jeg vet ikke med andre kvinner, men jeg flyttet fra hjembygda fordi jeg ikke trivdes der. Og da mener jeg virkelig mistrivdes. Om det er en masterplan bak å få kvinner vekk fra bygdene? Tviler... Anonymkode: 619df...f62 1
bobler Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I følge statistisk sentralbyrå flytter kvinner oftere fra bygda til byen, mens menn oftere blir boende. Årsaken er nok todelt, å være bonde blir sett på som et maskulint yrke og mange andre yrker på bygda er det samme. Det er sannsynligvis for få kvinnelige yrker på bygda. Den andre årsaken er at kvinner oftere tar høyere utdanning. Det har lenge vært kjent at gutter har svakere skoleresultat enn jenter, som ikke har kilden i forskjellig IQ, men sannsynligvis forskjellig utviklingsmønstre og styrker. Gutter utvikler seg noe senere enn jenter, som gjør at de i realiteten ikke er på samme utviklingsnivå ved samme alder. Den norske skolen er også overfokusert på språk, det er velkjent at jenter er mer spesialisert mot språk. Asiatiske skoler som er mer fokusert på logikk og matematikk, har et mer jevnt resultatnivå. Jeg tror at skjevhetene delvis kan bli forklart av hva vi har fokus på. For øvrig vil jeg legge til at den norske skolen gjør det svært dårlig i forhold til gjennomsnittlig IQ nivå. Noe som tyder på at det er noe særiøst galt med den norske skolen. Staten har lenge vært kjent med hva som skjer i skolen og konsekvensene av det, men har ikke gjort noe for å endre det. Politikken har helt klart vært med på å skjevfordele menn og kvinner i Norge, gjennom at kvinner oftere tar utdanning i byen og gutter oftere blir igjen hjemme. Samtidig har staten tatt inn innvandrere til Norge, som er med å rette kjønnsbalansen i byene, men ikke på bygda. Kan denne politikken være laget for å hindre uroen single innvandrermenn kan skape i byene? Jeg vet ikke, det blir bare en konspirasjonsteori, men man kan begynne å lure. Jeg ser ingen annen årsak til at staten skal gi gutter en så dårlig skolegang som de gjør, og redusere sysselsettingen i fremtiden. Norsk skolesektor er elendig på alle plan og ødelegger livene til hundretusener av mennesker, fordi de ikke kan få arbeid i fremtiden. Hva er deres plan med den egentlig? Anonymkode: 8cc9b...9b4 høyt utdannede kvinner blir som regel ikke sammen med innvandrere. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å tro at det finnes en bakenforliggende "masterplan" som har som mål at norske gutter skal bli tapere på bygda, og at staten har hentet inn innvandrere som skal "få" de norske kvinnene, - jepp. Der er en ren konspirasjonsteori. De som alvorlig tenker i de baner har skaffet seg et stort problem meed virkelighetsforståelse. Anonymkode: 50efa...f01 Det er jo bare en teori på hvorfor de gjør som de gjør. Å roe ned den store mannlige innvandrerbefolkningen ved å sende kvinnene til byen. Som kjent er jo en stor majoritet av "flyktninger" (rettere sagt folk som migrerer for å få det bedre økonomisk og kan synde så mye de vil) menn. Anonymkode: 8cc9b...9b4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 På 9/5/2017 den 17.23, bobler skrev: høyt utdannede kvinner blir som regel ikke sammen med innvandrere. Jepp det stemmer. Høyt utdannede kvinner har som regel ikke sjangs på kjekke mørke utenlandske menn. Dessverre tror noen kvinner her at mastergraden deres drar kjekke menn. Tvert imot. Mastergraden kan du stappe opp i ræven din. Utseende som teller på kvinner. Derreter personelighet. Kvinner med for høy utdanning har sjeldent noen av delene😁 Anonymkode: 66f17...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå