AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Hei. Jeg hadde en time på X sykehus x dag. Men da var jeg i utlandet og hadde ikke mulighet for å møte opp. Så jeg ringte en dag før og sa ifra og fikk bekjed om at alt var i orden. Så nå fikk jeg en fakture på det, med at timen ikke var avbestilt og møtt ikke opp. Jeg ringte de. Jeg fikk vite at de har glemt å registrere det , de sier at jeg er nødt til å sende inn en skriftlig klage, jeg har det knapt med tid for å få gjort det. Så spørsmålet mitt er da kan jeg be om noe type erstatningskrav for dette her i klagen? Siden det er deres feil?! Takker på forhånd ☺ Anonymkode: f0d02...807
Gjest førstedamen Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Nei, men om du klager slipper du vel å betale fakturaen?
Miah Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Hva er det du mener du skal få erstatning for?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Syntes det var dårlig kundebehandling når det gjelder en feil som de selv innrømmer å ha begått. Ring igjen, og si at du har dårlig tid for å få gjort det hvis de må ha det per vanlig post og at de bør tilby seg å gjøre det for deg da de selv har begått feilen. (ja, det finnes enkelte sære folk som krever at man sender det per vanlig post fortsatt). Kan det tas på mail, så tar du det jo selv - det tar jo ikke lang tid å skrive noen setninger om at du avbestilte, men at det ikke ble registrert der du CC'er inn den du snakket med også, slik at h*n evt. kan bekrefte at det du sier er sant. Anonymkode: 16e3d...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå