Gå til innhold

Har bestilt fra gucci, men probmeler med hvor pakken er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har bestilt fra gucci før? Jeg bestilte fra gucci for en uke siden, og det står at de leverer med UPS. UPS leverer ikke helt til byen jeg bor i, så regner med at det er posten som videresender fra UPS og til byen min. Når jeg går inn på mailen som jeg fikk fra gucci, så kan jeg på en måte spore pakken min. Det står at den er "delivered" til byen jeg bor i, men jeg har ikke mottatt noen hentemelding eller telefon. Pakken kom igår morges. Jeg ringte UPS, og de sier de vet godt hvordan gucci er, og at de mener jeg trenger et tracking-number. Det er noe jeg ikke har fått fra gucci da jeg bestilte pga sikkerhetsmessige årsaker. Nå begynner jeg å bli temmelig stressa. Sendte 2 mailer til gucci igår, men intet svar. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 25ad1...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som har bestilt fra gucci før? Jeg bestilte fra gucci for en uke siden, og det står at de leverer med UPS. UPS leverer ikke helt til byen jeg bor i, så regner med at det er posten som videresender fra UPS og til byen min. Når jeg går inn på mailen som jeg fikk fra gucci, så kan jeg på en måte spore pakken min. Det står at den er "delivered" til byen jeg bor i, men jeg har ikke mottatt noen hentemelding eller telefon. Pakken kom igår morges. Jeg ringte UPS, og de sier de vet godt hvordan gucci er, og at de mener jeg trenger et tracking-number. Det er noe jeg ikke har fått fra gucci da jeg bestilte pga sikkerhetsmessige årsaker. Nå begynner jeg å bli temmelig stressa. Sendte 2 mailer til gucci igår, men intet svar. Hva gjør jeg?

Sikker på at du bestilte fra en ordentlig gucci nettside?...
Du kan jo ringe gucci? De får vel tusenvis av mailer pr dag, og det er nok ikke lett å gå gjennom alt på kort tid :) 

Endret av Minlillesky
Skrevet

:icon_frown:

Skrevet
Akkurat nå, Minlillesky skrev:

Sikker på at du bestilte fra en ordentlig gucci nettside?...

Jepp, bestilte fra gucci sine nettsider. Dette står i "tracking"-mailen min: 

Tracking
All purchases are shipped via UPS.

To ensure the security of your delivery we do not provide tracking numbers but tracking links. In addition, we will email a delivery confirmation once we receive notification from UPS that your purchase has been delivered.

Skrevet

Og jeg fikk en ny mail igår ang deliver confirmation, men da stod det bare at de håper jeg blir fornøyd..

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, bestilte fra gucci sine nettsider. Dette står i "tracking"-mailen min: 

Tracking
All purchases are shipped via UPS.

To ensure the security of your delivery we do not provide tracking numbers but tracking links. In addition, we will email a delivery confirmation once we receive notification from UPS that your purchase has been delivered.

"Tracking links" - den har du vel fått? Kanskje ringe UPS igjen og fortelle om denne teksten. Kanskje de kan hjelpe deg litt på vei, når de vet mer hva som foregår? :) Det burde jo ikke være problem å hente pakken, om du har bestillingsbekreftelse med navn osv, og legitimasjon osv? 

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal FÅ et trackingnummer,  nettopp pga sikkerhetsmessige årsaker. 

Skrevet
7 minutter siden, Minlillesky skrev:

"Tracking links" - den har du vel fått? Kanskje ringe UPS igjen og fortelle om denne teksten. Kanskje de kan hjelpe deg litt på vei, når de vet mer hva som foregår? :) Det burde jo ikke være problem å hente pakken, om du har bestillingsbekreftelse med navn osv, og legitimasjon osv? 

Ja, jeg har fått en tracking-link som har vist på en måte hele veien hvor i verden pakken min befinner seg. Først italia, så oslo, og så står det at den er delivered til min by. MEN det står liksom ikke hvor jeg kan hente pakken. Det er jo flere butikker i byen som den kan være på, liksom.. Jeg har kun ordrenummer :/

Skrevet
8 minutter siden, førstedamen skrev:

Du skal FÅ et trackingnummer,  nettopp pga sikkerhetsmessige årsaker. 

Men de skriver i mailen jeg fikk hvor jeg kan tracke den at "To ensure the security of your delivery we do not provide tracking numbers but tracking links. In addition, we will email a delivery confirmation once we receive notification from UPS that your purchase has been delivered."

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har fått en tracking-link som har vist på en måte hele veien hvor i verden pakken min befinner seg. Først italia, så oslo, og så står det at den er delivered til min by. MEN det står liksom ikke hvor jeg kan hente pakken. Det er jo flere butikker i byen som den kan være på, liksom.. Jeg har kun ordrenummer :/

Men da må du ringe/mail til gucci og høre, eventuelt dra rundt i byen din og forhøre deg på hvert eneste postkontor? 

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du får jo beskjed om dette når den skal hentes, så slapp bare av. Du har tracket pakken så da vet du jo den er på vei. Om du ser litt rundt på linken du fikk bør du kunne velge utleveringssted på nytt også kanskje? Eventuelt at utleveringssted står på "mer info" Om pakken?

Skrevet (endret)

Is i magen nå, det går ikke SÅ kjapt. Kan fint ta en dag eller to, og sikkert tre, fra pakken kommer til riktig sted, før man får hentemelding. Ville ikke freaka ut helt enda.

Endret av Unika
  • Liker 2
Skrevet

Pakken er hentet! Flaks for meg som ringte posten hundre ganger for å finne ut av dette. Fant til slutt ut at pakken var levert hos et firma ved siden av meg. Veldig skummelt at han som leverte gjorde dette, i og med at han som tok imot pakken for meg like så godt kunne lurt postmannen og tatt pakken selv!

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pakken er hentet! Flaks for meg som ringte posten hundre ganger for å finne ut av dette. Fant til slutt ut at pakken var levert hos et firma ved siden av meg. Veldig skummelt at han som leverte gjorde dette, i og med at han som tok imot pakken for meg like så godt kunne lurt postmannen og tatt pakken selv!

Ble pakken altså levert ut til noen andre uten godkjennelse fra deg først?  Det er vel ikke lovlig... 

Anonymkode: cc766...a9c

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres helt vilt ut. De sjekker jo legitimasjon. 

Anonymkode: 53f45...561

• Liker 1
Skrevet

Du har IKKE fått tracking nr pga sikkerhetsmessige årsaker? Det er jo nettopp pga sikkerhetsmessige årsaker at man skal få tracking nr ....  Om dette ikke var fra guccis offisielle butikk tror jeg du har blitt scammet. Høres veldig uproft ut om gucci sender varer til verdier i tredvetusen klasse uten tracking nummer !

Anonymkode: f36d0...ce9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...