Unika Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Sånn hvis man vil følge trender: Noe rødt! Deilige ullgensere, croco-skinn, rette jeans som er noe kortere på bena enn normalt, kordfløyel kommer også tilbake! Spisse støvletter med blomstermønster er også "over alt".. 1
Minnime84 Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 (endret) tenker også print og blomster litt som disse buksene her feks http://hennesmote.no/produkt/must-have/nanett-bukse Endret 5. september 2017 av Minnime84
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Det er den første kulden som er værst før man venner seg til den. Så da er det på med fleecegenser, vintersko, ullstrømpebukse, superundertøy, dunjakker og andre koseplagg. Anonymkode: b8696...ee9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Rødt, men også andre knæsj farger i ullgensere, jakker i semsket skinn, kordfløyel, støvletter og da særlig western inspirerte, Anonymkode: d6cca...b23
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Selv om jeg følger med, styrer jeg unna de heteste trendplaggene som jeg vet antakelig bare vil vare en sesong eller to. Bruker heller pengene på plagg som jeg kan ha i lang tid. For min del har jeg sett mye striper, strikk, fargen rødt som er nevnt av flere her, og høy hals i det siste. Jordfarger er jo også typisk for høsten hvert år. Anonymkode: 8ebb0...211
Audrey Hepburn Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 Ingenting. Kjøp det du vil basert på at du kommer til å like det de kommende sesongene også. 3
tirben Skrevet 5. september 2017 #8 Skrevet 5. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er den første kulden som er værst før man venner seg til den. Så da er det på med fleecegenser, vintersko, ullstrømpebukse, superundertøy, dunjakker og andre koseplagg. Anonymkode: b8696...ee9 Hvor bor du?? Jeg bruker aldri fleecegenser eller superundertøy. Det måtte i såfall være hvis jeg skulle på fjelltur! 1
Gjest Peanut Skrevet 5. september 2017 #9 Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, tirben skrev: Hvor bor du?? Jeg bruker aldri fleecegenser eller superundertøy. Det måtte i såfall være hvis jeg skulle på fjelltur! Jeg, som er en frossenpinne som bor i Oslo, bruker superundertøy og fleecegenser. (Jeg er for øvrig ikke den anonyme brukeren).
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #10 Skrevet 5. september 2017 13 minutter siden, tirben skrev: Hvor bor du?? Jeg bruker aldri fleecegenser eller superundertøy. Det måtte i såfall være hvis jeg skulle på fjelltur! Aner ikke hvor den brukeren bor, men her må superundertøy til på de kaldeste dagene. Her er da Oppland, nord for Lillehammer. Kan fort være 15-25 minus på vinteren. Da er det på med superundertøy, ullgenser, tjukke ullsokker, varme sko, lue, skjerf og votter. Akkurat da driter man i å se trendy ut. Anonymkode: a3440...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå