Gå til innhold

Hvor kjøpe Ben&Jerry's billigst???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altfor lenge siden jeg har kjøpt og bestemte meg for å kjøpe en boks i dag :) Gikk til coop mega, men der var prisene 96 (!) kr for en boks!! Sist gang var prisen på coop mega rundt 80 kr, prisen på meny var 90 kr, og prisen på kiwi var 70 kr. Hva har skjedd? :( 

Anonymkode: 92088...def

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok dyrt over alt. Coop bruker å ha tilbud på ben & jerry produkter. 
Så du må nok heller tenke hvem som har best medlemstilbud. I form av prosent du får igjen. 

Anonymkode: 85938...71c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok dyrt over alt. Coop bruker å ha tilbud på ben & jerry produkter. 
Så du må nok heller tenke hvem som har best medlemstilbud. I form av prosent du får igjen. 

Anonymkode: 85938...71c

Meny pleide å ha 40% på ben&jerrys før, men har ikke sett noe til det i år. Vurderer nesten å kjøpe ben&jerrys på kiwi neste gang fordi på denne coop megaen så var det kun 4 ulike varianter å velge mellom. 

Ts 

Anonymkode: 92088...def

Skrevet

Mellom 76,- og 87,- på Extra her jeg bor. Husker det fordi jeg sjekket på lørdag fordi jeg var på nippet til å kjøpe en boks. 

Skrevet

På Meny koster de vel rundt 89 kr, på Spar koster de fra 77,90 til 95,90, så vidt jeg husker. Cookie Dough, som jeg liker best, koster 82,90 kr på Spar i hvertfall. Husker ikke hva de koster på Kiwi. Pleier å handle dem på en av de tre butikkene.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Jeg kjøper de alltid på Kiwi da de er billigst. Ligger vel mellom 70 og 80.

Overpriset som faen da.

Skrevet

I byen jeg bor i er det billigst på kiwi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...