Simbyxor Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Eller andre, litt relaterte ting...? En gang ordnet min kjæreste tannbørsten for meg, var vel syk eller noe, husker ikke. Dette er mange år siden nå. Tok på tannkrem, og kom med den. Jeg var så susete at jeg pusset tennene da, som vanlig. For så å oppdage at... ja, nettopp... Det var den tannbørsten, ja! Den jeg brukte som vaskekost litt rundt omkring på badet der jeg ikke kom til med andre greier (ikke i do).Tror jeg vasket munnen med såpe etterpå Forresten lå vasketannbørsten et annet sted enn de vanlige tannbørstene. En annen gang så syntes jeg at jeg skimtet noe sort på tannbørsten der jeg i min raske bevegelse skulle ta den frem og pusse tennene. Men tenkte ikke over det, alt gikk så fort (jeg har noen ganger meget raske bevegelser). Jaja, pussa som vanlig. Alt gikk greit. Helt til jeg spytta. Vet du hva det sorte var? En diger edderkopp Den var død og most, stakkars, most inn i tennene mine. Og forresten har jeg edderkoppfobi, så dette var naturligvis en svært ubehagelig opplevelse. Husker ikke hvor lenge jeg pussa etterpå, med diverse remedier. Det var ganske lenge Jeg lurer litt på om det bare er jeg som har vært uheldig med tannbørsten
Macro Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 En morgen jeg løp rundt å pusset tennene og ordnet alt mulig, begynte plutselig barnet å gråte av synet av meg. Det viste seg at han hadde tegnet på børsten med rød sprittusj kvelden før. Det skummet rødt rundt munnen på meg, og tennene var røde i flere dager etterpå. Etter det har jeg passet godt på børsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå