Gå til innhold

Vondt i foten trent for mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei trenger hjelp! Har trenet en del Innbandy + styrke. 4 timer Innbandy på en dag så fikk jeg sykt vondt ned vet foten? Begge to, og oppover benet, hva hjelp? Og ved risten! Jogger også. Noen som vet hva det kan være for no? Men har ikke vondt under foten bare oppå og litt oppover benet? På siden av foten? Har jeg trening skade? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overbelastning kanskje. Ta det med ro noen dager. 

Anonymkode: 0afc2...33c

Skrevet

Lege. Umulig for oss å vite med den informasjonen. 

Anonymkode: 434b7...778

Skrevet

Jeg har også vondt i foten etter å ha trent i sommer. Vanskelug å kjenne hvor smerte starter da den forplanter seg til legger, knær og lår. Men kjennes til tider ut som et stramt bånd bak kneet. Derfor jeg er oppe nå, måtte ha paracet. Skal til lege og forlange røntgen om d ikke bedres snart. Sist tok de bare blodprøver og mente d var elektrolyttene som var for lave og at jeg burde drikke sportsdrikk etter trening da man mister elektrolyttet ved svetting og d kan gi muskelkramper. Men mine elektrolytter så fine ut.

Anonymkode: a1476...900

Skrevet

Du trenger ikke lege. Det er nok bare en senebetennelse eller noe sånt. Ville byttet joggesko og trent noe annet en ukes tid og blitt flinkere til å tøye godt etter trening. 

Anonymkode: 2499f...169

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...